دیدار با خانواده شهید غریبعلی وکیلی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم با حضور در منزل خانواده شهید غریبعلی وکیلی، از مقام والای اسوه های ایثار و حماسه تجلیل کرد.
کد خبر: ۸۶۲۷۱۲۴
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز، با حضور در منزل خانواده شهید غریبعلی وکیلی در شهر بروجن با خانواده محترم شهید دیدار و گفتگو کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: هر چه عزت، افتخار و امنیت داریم به برکت ایثار شهیدان و خانواده معظم شهدا می باشد.

وی، افزود: حال که خداوند توفیق داده است در خطی که امام و شهدا برای ما مشخص نموده اند قرار بگیریم، دعا کنیم که بتوانیم تا آخر بمانیم و ایستادگی کنیم و مدیون شهدا و خانواده شهدا نشویم.

این مقام مسئول با تجلیل از صبر و بردباری خانواده شهید وکیلی، انقلاب اسلامی و ولایت را دو نعمت بزرگ خدادادی به ملت بزرگ ایران دانست و تبعیت از ولایت را شکرانه این نعمات بزرگ برشمرد.

در این دیدار همسر محترمه شهید به بیان خاطراتی از شهید والا مقام پرداخت.

گفتنی است: شهید غریبعلی وکیلی از شهدای هشت سال دفاع مقدس می باشد که در سال1367 در منطقه عملیاتی شاخ شمیران به شهادت رسید.

ارسال نظرات