اعضاي گروه ناصرين با آيت الله سيدمحمدشاهچراغي،‌نماينده ولي فقيه در استان سمنان ديدار كردند.
کد خبر: ۸۶۲۷۱۳۰
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان،‌ اعضاي گروه ناصرين از جمله آموزش كادر سپاه، جمعي از روحانيان و سربازان(طرح ناصرين)‌ و علي خالقيان، معاون اجرايي سپاه استان سمنان با آيت الله سيدمحمدشاهچراغي،‌نماينده ولي فقيه در استان سمنان ديدار و گفت و گو كردند.

در اين ديدار آيت الله سيدمحمد شاهچراغي، نماينده ولي فقيه در استان سمنان با تبيين اهميت توجه همگان به مسائل اخلاقي و ديني اظهار داشت: نماز يكي از فروعات دين است كه نبايد سبك شمرده شود.

وي با بيان اينكه در احاديث آمده است كه آنكس كه نماز را سبك شمارد، ملعون است، خطاب به سربازان گفت: نماز را در اول وقت،‌ به جماعت و با حضور قلب بخوانيد و بدانيد كه هر چه بيشتر با خداوند تبارك و تعالي ارتباطتان را قوي كنيد، در زندگي دنيا و آخرت با مشكلي روبه‌رو نخواهيد شد.

نماينده ولي فقيه در استان سمنان بيان داشت: سپاه يك نهاد خوشنام است؛ بنابراين بايد شما سربازان عزيز طوري رفتار كنيد كه اين خوشنامي در بين ملت عزيز را خدشه دار نكنيد و همچنين توصيه فرمودند بايد همگي خدا ترس باشيم و خدا را شاهد و ناظر اعمال خود بدانيم؛ بنابراين در كارها چه پنهان و چه آشكار خدا را مدنظر بگيريم.

آيت الله شاهچراغي افزود: خدمت سربازي بسيار مقدس است ولي بايد همگي سرباز امام زمان(عج)و نائب برحقش امام خامنه اي بوده و ولايت را پشتيباني كنيم تا دشمن نتواند به كشورمان آسيبي برساند.

وي در بخش ديگري از سخنانش در خصوص دو انتخابات پيش رو و اهميت آن و همچنين توطئه هاي دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب در سنگ اندازي و دخالت در اين امر مهم و سرنوشت ساز گفت:‌مردم بايد همچون هميشه در ميدان حضور يابند و با حضور حداكثري خود و گوش به فرمان ولي امر مسلمين تو دهني محكمي به دشمنان بزنند.

نماينده ولي فقيه در استان سمنان ، بصيرت را رمز عبور از فتنه هاي هر زمان و دوران دانست و اظهار داشت: مردم بايد با بصيرت و آگاهي كامل؛ كانديداي اصلح را انتخاب كنند.

آيت الله شاهچراغي در ادامه با اشاره به فتنه 88 تصريح كرد: يكي از عوامل ايجاد فتنه 88 بي بصيرتي برخي خواص بود كه ضربه مهلكي به بدنه نظام و انقلاب وارد شد و امروز وظيفه همه ملت ايران است كه اجازه ندهند دشمنان به توطئه ها و اهداف شوم خود دست يابند و همواره پاسدار ارزشها و آرمان هاي انقلاب باشند.

وي همچنين با اشاره به وفات حضرت معصومه(س) افزود: اين بانوي مكرم اسلام را ولايت مدار و بصير بود و لحظه اي از پيروي از ولي زمانش كوتاهي نكرد.

ایجاد گروه‌های «ناصرین» با هدف آموزش سربازان در استان سمنان

در ادامه معاون اجرايي سپاه استان سمنان به تشريح گروه هاي ناصرين پرداخت و بيان داشت:‌سپاه با هدف تربيت و رشد تعالي سربازان با استفاده از فرصت خدمت مقدس سربازي و ايجاد تحقق براي تدابير مقام معظم رهبري و امام راحل(ره) و جلوگيري از تعضييع عمر و وقت خدمت سربازان گروه هاي ناصرين را تشكيل داده است.

علي خالقيان افزود: بر اساس فرمايش حضرت امام خامنه اي،‌سرباز خانه هاي ما بايد مركز تربيت جوانان باشد و امروز سربازخانه ها بايد مدرسه باشد؛ بنابراين سپاه استان سربازان و افسران وظيفه را علاوه بر آموزش نظامي با برنامه هاي مختلف تربيتي و بصيرتي آموزش داده؛ چون اعتقاد سپاه استان اين است كه سربازان آينده سازان كشور عزيزمان هستند.

وي ادامه داد: سربازان به عنوان سرمايه اصلي در اختيار سپاه بوده كه با برنامه هاي اعتقادي و تربيتي مي بايست اين عزيزان را به آينده خوشبين و اميدوار نمود تا در آينده كشور و نظام مقدس جمهوري اسلامي مثمرثمر باشند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها