فولادگر :

تأخیر دولت در ارائه کارت خرید کالا بیشتر شود، مجلس تذکر می‌دهد

رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس با بیان اینکه تا هر میزان که ارائه کارت اعتباری خرید کالا تأخیر پیدا کند اهداف آن محقق نخواهد شد، گفت: اگر دولت به تأخیر خود در ارائه این کارت ادامه دهد مجلس با تذکر و یا گزارش‌های نظارتی اعمال نظر خواهد کرد.
کد خبر: ۸۶۲۷۱۸۵
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،حمیدرضا فولادگر با اشاره به اینکه دولت با طرح کارت اعتباری خرید کالا در صدد تحریک تقاضا در سطح بازار بود اظهار داشت: این موضوع قرار بود در ماه‌های گذشته اجرا شود اما هنوز به‌دلایلی با تأخیر روبه‌رو شده است که این موضوع خود نتایج اهداف کوتاه‌مدت دولت در اجرای این طرح را محقق نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه تا هر میزان که ارائه کارت اعتباری خرید کالا تأخیر پیدا کند اهداف آن محقق نخواهد شد، افزود: به نظر می‌رسد دولت برای کسب نتایج کوتاه‌مدت اجرایی شدن این طرح آن را در بهمن‌ماه اجرا کند.

رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس اضافه کرد: اگر دولت به تأخیر خود در ارائه این کارت ادامه دهد مجلس با تذکر و یا گزارش‌های نظارتی اعمال نظر خواهد کرد، چرا که امروز واحدهای تولیدی در رکود بازار با مشکلات متعددی روبه‌رو هستند.

فولادگر با بیان اینکه البته قرار است دولت گزارشی از اجرایی شدن سه طرح خود در طرح فروش خودرو، کارت اعتباری خرید کالا و خرید کالاهای واسطه‌ای را به مجلس ارائه دهد، تصریح کرد: قرار است این گزارش در ماه آینده به مجلس ارائه شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار