خبرهای داغ:
با همکاری سازمان بسیج رسانه گلستان برگزار می گردد؛

نخستین جشنواره استانی عکس انقلاب

نخستین جشنواره استانی عکس انقلاب با همکاری سازمان بسیج رسانه ، خانه مطبوعات استان گلستان و پایگاه خبری گلستان ما در راستای تحقق رویکرد فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پویایی برنامه‎ های دهه فجر انقلاب اسلامی و شناسایی و پرورش هنرمندان متعهد و خلق آثار ارزشمند در بخش عکس برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۶۲۷۲۹۹
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛در فراخوان این جشنواره آمده است،ستاد خبری فجر گلستان با همکاری سازمان بسیج رسانه ، خانه مطبوعات و رسانه ها و پایگاه های خبری گلستان ، در راستای تحقق رویکرد فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پویایی برنامه‎های دهه فجر انقلاب اسلامی و شناسایی و پرورش هنرمندان متعهد و خلق آثار ارزشمند  در بخش عکس « نخستین جشنواره استانی عکس انقلاب» را برگزار می‎کند.

این مسابقه در پاسداشت انقلاب اسلامی به منظور نمایش عکس‎های تاریخی از دوران پیروزی انقلاب اسلامی و خلق آثار جدید از راهپیمایی های یوم الله22 بهمن سراسر استان گلستان برگزار می‎شود.

بخش‎های مسابقه عکس انقلاب:

1-عکس‎های تاریخی از پیروزی انقلاب اسلامی " مبارزات و تظاهرات مردمی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم جشن و سرور پیروزی و راهپیمایی ها و حضور حماسی مردم در ایام الله دهه فجر"
2- حماسه حضور مردمی با محوریت همدلی و همزبانی و لحظه‎های ماندگار و به یادماندنی از حماسه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه سال 1394

موضوعات جشنواره:

* حضور حماسی مردم در یوم الله 22 بهمن ماه

* نمایش اقتدار نظام در دهه فجر انقلاب اسلامی

* تحقق شعار سال « دولت و ملت، همدلی و همزبانی»

* پویایی و شادمانی مردمی در جشن‎های دهه فجرانقلاب اسلامی

شرایط ارسال عکس های تاریخی :

عکس‎های ارسالی تاریخی انقلاب در هر قطع و اندازه‎ای مورد پذیرش دبیرخانه است و تنها باید اصل عکس نزد فرستنده موجود باشد.اثر ارسالی می‎بایست شناسنامه‎دار باشد و ذکر محل و ارائه توضیح در خصوص محل عکاسی شده و ....الزامی است.

محدودیتی از لحاظ تعداد و نوع اثر اعم از رنگی یا سیاه و سفید برای عکس های قدیمی انقلاب و قبل از آن وجود نخواهد داشت.

شرایط عمومی شرکت در فراخوان :

1-  شرکت در جشنواره برای عموم آزاد است.

2-  ارسال عکس توسط عکاس و شرکت در جشنواره به منزله اعلام مالکیت معنوی عکس ها است در صورت اثبات خلاف این امر، عواقب حقوقی جزایی آن بر عهدۀ شرکت کننده است.

3- عکس های راهپیمایی 22 بهمن 94 به صورت فایل دیجیتال و یا فرمت« JPEG » یا «TIFF» با رزولوشن DPI " ۳۰۰ " و اندازه «۳۰ در۴۰» ارسال شوند شرکت‌کنندگان در بخش عکس های 22 بهمن می‌تواند حداکثر 5 عکس با فرمت یاد شده برای دبیرخانه ارسال کند .

4- ایمیل یا سی دی های ارسالی علاوه بر عکس باید در بردارندۀ فایل دیگری شامل اطلاعات ذیل باشد: نام و نام خانوادگی صاحب اثر، نام پدر، تاریخ تولد، تحصیلات و محل عکس برداری و شماره تماس.

5-  عکاسان می توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه پست و یا به آدرس ایمیل golestan@ccoip.irارسال نمایند.

6- ارسال آثار به معنای پذیرش شرایط و مقررات جشنواره است و تصمیم گیری در مورد مسائل پیش بینی نشده برعهدۀ برگزار کننده است.

7- برگزار کننده حق استفاده از عکس های پذیرفته شده را برای چاپ در کتاب ونمایشگاه با ذکر نام صاحب اثر برای خود محفوظ می دارد.

8- عکس های ارسالی که برخلاف آیین نامه و فاقد اطلاعات خواسته شده باشد مورد بررسی قرار نمی گیرد.

تقویم جشنواره:

زمان ارسال آثار حداکثر تا تاریخ 25 بهمن ماه 1394

مراسم اختتامیه و زمان معرفی برگزیدگان متعاقبا اعلام خواهد شد.

آدرس دبیرخانه :  گلستان - گرگان -  سایت اداری -  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان – روابط عمومی

کدپستی : 4918936954

شماره تماس دبیرخانه : 01732480264

آدرس ایمیل : golestan@ccoip.ir

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار