خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس:

«بسیجی» سربلند و بی ادعا در خدمت مردم و انقلاب اسلامی است

سرهنگ کوشکی گفت: استان فارس از دیرباز در عرصه تولید سرودهای انقلابی فعالیت داشته و در این جشنواره گروه‌های سرود شهرستان‌های آباده و لارستان از برترین گروه‌ها بوده‌اند.
کد خبر: ۸۶۲۷۳۵۶
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر در در آئین پایانی دومین جشنواره سراسری سرودهای حماسی و آواهای انقلابی بسیج با عنوان «ترنم بیداری» در شیراز با بیان اینکه شاخه‌های شجره طیبه بسیج امروز در جهان رو به گسترش است اظهار داشت: بسیج با برگزاری این جشنواره موفق شد بخشی از توانمندی‌های خود را ارائه دهد.
 
وی با اشاره به اینکه بسیج وظیفه خود می‌داند هنر اصیل ایرانی اسلامی را پاس دارد افزود: ایرانی سرافراز که در طول تاریخ حماسه‌های گوناگون آفرید و انقلاب اسلامی ایران مهم‌ترین آن بود با این انقلاب ارزش‌های اسلامی را به عرصه گذاشت.
 
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس خاطرنشان کرد: امیدواریم رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور برنامه‌هایی همچون این جشنواره که در شیراز برگزار شد را در برنامه ششم توسعه کشور پیش‌بینی کنند.

سرهنگ کوشکی با تأکید بر اینکه در این دوران که استکبار با هزینه بسیار زیاد در راستای تقویت هجوم فرهنگی خود تلاش دارد بسیج عزم خود را برای مبارزه با هجوم استکبار جزم کرده است بیان کرد: استان فارس در همین راستا از دیرباز به ویژه در عرصه تولید سرودهای انقلابی و حماسی فعالیت داشته است و در این جشنواره گروه‌های سرود شهرستان‌های آباده و لارستان از برترین گروه‌ها بوده‌اند.
 
وی از آمادگی شهر مقدس شیراز برای راه‌اندازی و ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره سرودهای حماسی و نغمه‌های انقلابی خبرداد و گفت: در صورت موافقت سردار نقدی این اقدام در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود.
 
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس با اشاره به میزبانی استان فارس و شهر مقدس شیراز از 100 شهید گمنام در هفته گذشته تصریح کرد: شهیدانی که میهمان مردم فارس بودند بخشی دیگر از این راز سر به مهر ولایت‌مداران این دیار را که با پای دل به بدرقه شهدا آمده بودند را رمزگشایی کردند.
 
سرهنگ کوشکی با بیان اینکه هر کجا که انقلاب اسلامی و دین عزیز الهی به یاری نیاز دارد بسیج و بسیجی حضور دارد عنوان کرد: بسیجی، سربلند، بی‌ادعا و کم‌هزینه و یا حتی بی‌هزینه در خدمت نظام، مردم و انقلاب اسلامی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار