همزمان با دهه فجر راه روستایی «داش تپه» - «اورگنجه» با اعتبار 24 هزار میلیون ریال در شهرستان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۷۳۸۰
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: همزمان با دهه فجر تعدادی از راه‌های روستایی استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد.

کلیم‌الله وثوقی افزود: راه روستایی «داش تپه» - «اورگنجه» با اعتبار 24 هزار میلیون ریال در شهرستان افتتاح می‌شود.

وی اظهار کرد: راه روستایی «قمشلو» - «فریدون» شهرستان خدابنده با اعتبار 15 هزار میلیون ریال و همچنین راه روستایی «بختی» خدابنده نیز با 9 هزار میلیون ریال اعتبار افتتاح می‌شود.

وثوقی با اشاره به اینکه راه روستایی «حصار شیوان» شهرستان خدابنده با 9 هزار میلیون ریال در ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: راه روستایی «مهرین آباد قره گل» شهرستان خدابنده نیز با اختصاص 9 هزار میلیون ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از تعریض و بهسازی مسیر پلیس راه زنجان – سه راهی طارم در شهرستان زنجان خبر داد و افزود: برای اجرای این طرح 150 هزار میلیون ریال از اعتبارات ملی استفاده شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه در ایام دهه فجر تقاطع غیر هم‌سطح سه راهی بناب افتتاح می‌شود، خاطر نشان کرد: این تقاطع به دهانه 7/36 متر به همراه رمپ و لوپ‌ها با 110 هزار میلیون ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

وثوقی با اشاره به افتتاح تقاطع غیر هم سطح سه راهی سجاس در شهرستان خدابنده عنوان کرد: این طرح با 110 هزار میلیون ریال اعتبار ملی به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از پروژه بهسازی قطعه (2) محور زنجان - بیجار به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: این طرح در حد فاصل کیلومتر 7 تا 13 اجرایی شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به افتتاح تقاطع‌های غیر هم‌سطح سه راهی «نورین» عنوان کرد: این طرح در شهرستان ابهر با 110 هزار میلیون ریال اعتبار ملی ساخته شده است.

وثوقی با اشاره به افتتاح پروژه احداث پل درام – چورزق تصریح کرد: این پل با پنج دهانه 20 متری به همراه مسیر با اعتباری بالغ بر 90 هزار میلیونی ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از کلنگ‌زنی راه روستایی «پرچینه» در شهرستان طارم در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و افزود: 21 هزار میلیون ریال از طریق اعتبارات استانی برای این پروژه پیش‌بینی شده است.

ارسال نظرات