مربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل:

تیم شهرداری با جذب بازیکنان جدید تقویت شده است

تیم فوتبال شهرداری اردبیل در نیم فصل دوم مسابقات فوتبال جام آزادگان با جذب بازیکنان جدید تقویت شده است و امید می‌رود با حضور این بازیکنان جدید و جوان تیم فوتبال شهرداری اردبیل در بازی‌های آینده جام آزادگان مقابل حریفان خود خوش بدرخشد.
کد خبر: ۸۶۲۷۴۵۹
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، محمود بایرامی در پایان بازی تیم‌های فوتبال شهرداری اردبیل و داماش گیلان در کنفرانس خبری استان اظهار داشت: تیم فوتبال شهرداری اردبیل امروز یک بازی بسیار خوبی را مقابل حریف گیلانی خود به نمایش گذاشت و توانست با تلاش بازیکنان به سه امتیاز حساس این مسابقه دست یابد.

وی با اشاره به اینکه سه امتیاز این بازی برای هر دو تیم شهرداری اردبیل و داماش گیلان از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود، افزود: تیم فوتبال شهرداری اردبیل توانست با سه امتیار این بازی خود را از پایین جدول فوتبال جام آزادگان بالا بکشد و انتظار می‌رود این تیم در بازی‌های آینده خود به بردهای شیرینی دست یابد.

مربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل بیان کرد: تیم فوتبال شهرداری اردبیل در نیم فصل دوم مسابقات فوتبال جام آزادگان با جذب بازیکنان جدید تقویت شده است و امید می‌رود با حضور این بازیکنان جدید و جوان تیم فوتبال شهرداری اردبیل در بازی‌های آینده جام آزادگان مقابل حریفان خود خوش بدرخشد.

بایرامی اظهار کرد: متاسفانه دو بازیکن جدید تیم فوتبال شهرداری اردبیل به نام‌های شهریار شیروند و رضا معقولی به دلیل اینکه در آمادگی کاملی نبودند نتوانستند در این بازی تیم فوتبال شهرداری اردبیل را همراهی کنند که انتظار می‌رود با آمادگی این بازیکنان در بازی‌های بعدی تیم فوتبال شهرداری اردبیل خوب ظاهر شوند.

وی تصریح کرد: متاسفانه داوری در برخی مسابقات فوتبال جام آزادگان به ضرر تیم فوتبال شهرداری اردبیل بوده است و از کمیته داوران تقاضا داریم نظارت همه‌جانبه‌ای به قضاوت داوران در جام آزاداگان داشته باشند تا حق هیچ تیمی زیر پا گذاشته نشود.

ارسال نظرات