فرماندار پارس‌آباد:

پارس آباد رتبه 2 استان را کسب کرده است

شهرستان پارس‌آباد مغان با داشتن 47 هزار و 900 نفر شاغل به لحاظ تعداد نیروی کاری کارگری دومین شهرستان استان اردبیل پس از شهرستان اردبیل است و باید براساس قانون عیدی کارگران شاغل در شرکت‌های دولتی و خصوصی تا پایان بهمن ماه به همراه حقوق و مزایای قانونی پرداخت شود.
کد خبر: ۸۶۲۷۴۶۴
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مهدی احمدی در جلسه کمسیون کارگری شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: عیدی کارگران شاغل در شرکت‌های دولتی و خصوصی تا پایان بهمن ماه به همراه حقوق و مزایای قانونی پرداخت خواهد شد.

وی بیان کرد: قشر کارگری جزو اقشار همیشه در صحنه کشور بوده و همیشه با قناعت در تلاش برای کسب روزی حلال هستند و در عین حال مهمترین و اثرگذارترین عناصر سرمایه انسانی هر سازمانی به شمار می‌آیند که چرخ تولید و توسعه را به گردش می آوردند و توجه به مسائل و مشکلات و دغدغه‌های این قشر زحمتکش و تاثیرگذار در توسعه شهرستان ضروری است.

احمدی تصریح کرد: شهرستان پارس‌آباد با داشتن 47 هزار و 900 نفر شاغل به لحاظ تعداد نیروی کاری کارگری دومین شهرستان استان اردبیل پس از شهرستان اردبیل است و باید براساس قانون عیدی کارگران شاغل در شرکت‌های دولتی و خصوصی تا پایان بهمن ماه به همراه حقوق و مزایای قانونی پرداخت شود.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد آینده شهرستان را به لحاظ زمینه اشتغال و کشاورزی با توجه به پروژه‌های در حال انجام همانند پایاب سد خدا آفرین و دشت فتحعلی و آبی شدن نزدیک به 62 هزار هکتار از دشت مغان با سرمایه‌گذاری‌های در حال انجام روشن دانست و خواستار ارتقا مهارت کارگران با آموزش‌های لازم برای بهره‌برداری بهینه از این امکان به وجود آمده شد.

وی گفت: بایستی با مطالعه و پژوهش بسته‌های سرمایه‌گذاری متناسب با ظرفیت شهرستان ارائه کرد تا با زمینه‌سازی برای سرمایه‌گذاری سودمند و بهره‌ور، شهرستان پارس‌آباد به قطب کشاورزی و سرمایه‌گذاری کشور تبدیل شود.

احمدی افزود: شهرستان پارس‌آباد با داشتن یک هزار و 800 واحد تولیدی و صنعتی و کارگاهی و کشاورزی بعد از شهرستان اردبیل بیشترین نیروی کار را دارا بوده اما به تناسب جمعیت بیشترین نرخ بیکاری نیز در بین شهرستان‌های استان را دارا است که با برنامه‌ریزی در راستای تشویق و حمایت سرمایه‌گذاری در بخش کارخانجات و صنایع تبدیلی و ظرفیت موجود در بخش تعاونی باید این نرخ را کاهش دهیم.

ارسال نظرات