بارش اخیر برف توام با کولاک در برخی مناطق کوهستانی به ویژه گردنه‌ها هم اکنون نیز ادامه دارد و ارتفاع برف در گردنه‌های حیران و الماس به 70 سانتی متر نیز رسیده است.
کد خبر: ۸۶۲۷۴۶۵
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی یوسف زاده در بازدید از عملیات برفروبی و بازگشایی راههای این استان با اعلام این مطلب اظهار داشت: تلاش شبانه‌روزی و ایثارگرانه راهداران استان اردبیل در نگهداری و ایمن‌سازی جاده‌ها واقعا ستودنی است.

وی با اشاره به فعالیت‌های راهداران در جاده‌های اردبیل گفت: نیروهای راهداری با شروع بارش‌های اخیر در جاده‌ها حضور فعال یافته‌اند و با بکارگیری تمامی امکانات و توان خود در راستای نگهداری و ایمن‌سازی راه‌های ارتباطی استان ایثارگرانه تلاش می‌کنند.

یوسف‌زاده با اشاره به بارش سنگین برف در سطح استان اردبیل تصریح کرد: بارش اخیر برف توام با کولاک در برخی مناطق کوهستانی به ویژه گردنه‌ها هم اکنون نیز ادامه دارد و ارتفاع برف در گردنه‌های حیران و الماس به 70 سانتی متر نیز رسیده است.

مدیر راهداری راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: نیروهای راهداری استان با بهره‌گیری از 9 راهدارخانه ثابت و 3 راهدارخانه سیار بین راهی و راهدارخانه‌های مرکزی شهرستان‌ها فعالیت خود را به انجام می‌رسانند.

وی از استمرار فعالیت‌های راهداری زمستانی در روزهای آتی خبر داد و گفت: با توجه به پیش بینی ادامه بارش‌ها در استان امروز تلاش‌های راهداران برای ایمن سازی تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل نیز با تمام توان ادامه خواهد داشت.

یوسف زاده با اشاره به مصرف یک هزار و 500 تن نمک برای یخ زدایی سطح جاده‌های استان در دو روز گذشته اظهار کرد: در حال حاضر تعداد 360 نفر راهدار با بکارگیری 234 دستگاه سنگین و نیمه‌سنگین راهداری در جاده‌های استان فعالیت دارند.

ارسال نظرات