رئیس جدید هیئت والیبال نیروهای مسلح گفت: به دنبال برنامه ریزی برای حضور موثرتر نیروهای مسلح در والیبال کشور هستیم.
کد خبر: ۸۶۲۷۵۳۵
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، طی حکمی از سوی سرتیپ دوم پاسدار مهر علی باران چشمه رئیس سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح، محمد مهدی کربلایی به عنوان رئیس جدید هئیت والیبال نیروهای مسلح منصوب شد.

رئیس جدید هئیت والیبال نیروهای مسلح  گفت: در نیروهای مسلح ظرفیت های بسیار خوبی در ورزش نهفته است و یکی از موضوعات مهم حفظ آمادگی جسمانی نیروهای نظامی کشورمان است که با ورزش می توان به این هدف رسید.

کربلایی در ادامه با اشاره به ظرفیت های خوبی که نیروهای مسلح در حوزه ورزش دارد، افزود:یکی از این پتانسیل ها سربازان وظیفه هستند که در بهترین دوران زندگی خود در نیروهای مسلح فعال هستند و می توان از این پتانسیل در ورزش نظامیان از آن استفاده کرد. همچنین حضور بسیجیان در سراسر کشور هم از دیگر پتانسیل های خوب نیروهای مسلح می تواند در بخش ورزش باشد که کمک زیادی به توسعه رشته های ورزشی مختلف در بین نهادهای نظامی می کند.

وی با بیان اینکه والیبال یکی از رشته های پرطرفدار و بی حاشیه در ورزش کشور است، اظهار داشت: والیبالیست های کشورمان چه در سطح لیگ برتر و چه دسته های پائین تر همواره جزو با اخلاق ترین ورزشکاران کشور بوده اند و همین بی حاشیه بودن به موفقیت این رشته کمک کرده است. به همین خاطر معتقدم که رشته والیبال در نیروهای مسلح هم با توجه به ظرفیت و پتانسیل خوبی که این نیروها دارند می تواند توسعه و گسترش پیدا کند.

رئیس هیئت والیبال نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: به همین خاطر در چارچوب سیاست های ابلاغی، سعی می کنیم با ایجاد انگیزه در بین نیروهای مسلح، از ظرفیت و توانمندی که نظامیان کشور در این ورزش دارند، به بهترین شکل استفاده کنیم.

کربلایی در ادامه با اشاره به برنامه هایش در هیئت والیبال نیروهای مسلح گفت: یکی از هدف هایمان در هیئت والیبال، تیمداری در لیگ برتر و همچنین حمایت از تیم های نیروهای مسلح است که در لیگ های کشوری والیبال فعالیت می کنند. به دنبال این هستیم تا با حمایت از این تیم ها، نیروهای مسلح حضور موثرتری در والیبال کشور داشته باشد.

وی افزود: همچنین سال آینده مسابقات والیبال ارتش های جهان در چین را در برنامه داریم که برنامه ریزی برای حضور قدرتمندانه در این مسابقات از اهداف اصلی مان است. حضور خوب در این مسابقات، پیش زمینه ای برای شرکت با قدرت در المپیک نظامیان جهان که سال 2019 در چین برگزار می شود، خواهد بود. 

رئیس هیئت والیبال نیروهای مسلح اظهار داشت: هدفمان بر افراشته کردن پرچم کشورمان در میادین جهانی و المپیک نظامیان جهان است و وقتی نظامیان شرکت کننده در این گونه رقابت ها، زمانی که پرچم کشورمان بالا می رود، ادای احترام می کنند، این موضوع انگیزه هایمان را برای درخشش در مسابقات بین المللی بیشتر می کند.

کربلایی در پایان با اشاره به برقراری تعامل خوب با فدراسیون والیبال تاکید کرد: ارتباط خوبی با مدیران فدراسیون والیبال برقرار کرده ایم و در این تعامل دو طرفه به دنبال این هستیم تا در زمینه هایی که نیروهای مسلح توانمندی دارد، به فدراسیون کمک کنیم و در مقابل هم برای اعزام ها به مسابقات بین المللی از کمک فدراسیون استفاده کنیم.
ارسال نظرات