خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان هندیجان از برگزاری برنامه‌های متنوع ورزشی ایام مبارک دهه فجر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۷۵۵۵
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،فرشید جوادی‌پور امروز  با تبریک ایام فرخنده دهه فجر و بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: در سی و هفتمین سالگرد بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی، ورزشکاران هندیجان بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در رشته‌های گوناگون ورزشی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: مسابقات ورزشی و انجام برنامه‌های فرهنگی در این ایام خجسته فرصت مناسبی است تا ورزشکاران در محیطی شاد و مفرح با یکدیگر به‌ رقابت بپردازند.

رئیس اداره ورزش و جوانان هندیجان برگزاری جشن فجر انقلاب با همکاری سایر ادارات شهرستان، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا و حضور منسجم ورزشکاران در نماز جمعه را از برنامه‌هایی برشمرد که در ایام دهه فجر در این شهرستان برگزار می‌شود.

جوادی‌پور به برگزاری همایش کوه‌پیمایی اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش کوه‌پیمایی با حضور ورزشکاران، مربیان و مسولان ادارات در کوه‌های دهنو در دهه مبارک فجر برگزار می‏‌شود.

وی برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی، مسابقات ماهیگیری با حضور مسولان، برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال چندجانبه، برگزاری مسابقات رزمی، برگزاری همایش بادبادک‌ها، مسابقات آمادگی جسمانی و تنیس روی میز بانوان را از دیگر برنامه‌های دهه فجر در هندیجان عنوان کرد.

جوادی‌پور حضور منسجم و پرشور ورزشکاران در مراسم راهپیمایی با شکوه 22 بهمن به‌ همراه اقشار مختلف شهرستان هندیجان را از دیگر برنامه‌های فرهنگی ورزشی دانست که برای این روز خجسته پیش‌بینی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها