از سوی عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اقدام به برگزاری دوره تربیت و تعالی سربازان در نمازخانه سپاه ناحیه جویبار نمود .
کد خبر: ۸۶۲۷۶۲۸
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۷





به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در افتتاحیه این دوره گفت : دشمنان اسلام در سدد به انحراف كشانیدن جوانان این مرز و بوم از طریق شبكه های ماهواره ای میباشند و شما جوانان عزیز باید خود را از نظر اعتقادی در مدت زمان خدمت مقدس سربازی تقویت كنید تا بنیه دینی و اسلامی پیدا كنید تا در مقابل طوفان حوادث آسیب های اجتماعی مصون بمانید و این امر در دوره تربیت و تعالی محقق میشود كه امروز در نهاد مقدس سپاه به این گزینه اهمیت ویژه ای قائل است .

وی افزود : امروزه در بحث آسیب های خانواده روان شناسان آسیب هایی را برای جوانان مطرح می كنند كه از جمله این آسیب ها فكری اجتماعی اقتصادی و انفرادی می باشد و دولت موظف است زمینه ایجاد گزینه های مسكن ، ازدواج و شغل جوانان را در جامعه اسلامی فراهم نماید .

سرهنگ دوم پاسدار اسماعیل نادعلی در افتتاحیه كلاس دوره تربیت و تعالی سربازان در نمازخانه سپاه عنوان كرد : از ویژگیهای انسانهای مطلوب تقید به انجام واجبات و ترك محرمات خصوصانماز است.

فرمانده سپاه ناحیه جویبار اظهار داشت : محیط سربازی بعنوان محیط شكل گیری شخصیت شما است ولباس مقدس سربازی دارای شأن و منزلتی است كه باید ارزش و قدر و منزلت آن را دانست و شما باید مسئولیت پذیری را در زمان خدمت مقدس سربازی یاد بگیرید در این شرایط و در فضایی كه دشمنان دین قصد توطئه تفكر جوانان ما را كرده اند شما سربازان عزیز در این فضای معنوی و كلاسها بیمه خواهید شد .

وی افزود : خدمت مقدس سربازی نوعی تمرین و ممارست است بطوریكه در زمان خدمت این دغدغه را پیدا خواهید كرد كه چگونه از دین اسلام ، نظام و انقلاب اسلامی و ناموس خود در مقابل دشمنان قسم خورده دفاع كنید اما قبل از خدمت سربازی چنین احساسی را كمتر داشتید .

ستوان یكم پاسدار مصطفی متولی به تشریح این دوره پرداخت و گفت : دوره تربیت تعالی به مدت 6 روز كاری و جهت بالا بردن تربیت دینی ، تحكیم مبانی اعتقادی ، رشد فضائل اخلاقی و تعمیق معرفت و معنویت كاركنان سرباز ناحیه برگزار شد و سرفصل و موضوعات آموزشی این دوره صحیح خوانی نماز ، احكام ضروری دین ، پرسش و پاسخ سیاسی ، اعتقادی و كتاب راه و رسم جوانی بود كه به مدت یك هفته توسط استادان مختلف در كلاس تدریس شد .


ارسال نظرات
پر بیننده ها