کد خبر: ۸۶۲۷۶۲۹
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۰




افتتاحیه دفتر و معارفه مسئول بسیج رسانه شهرستان نوشهر با حضور برخی مسئولان و اصحاب رسانه شهرستان در سالن كنفرانس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه نوشهر ، حسن افشار در مراسم معارفه مسئول دفتر بسیج رسانه شهرستان نوشهر با اشاره به اینكه كمك به ایجاد انسجام رسالت رسانه است، اظهار كرد: بسیج رسانه مجری اجرای برنامه‌های رسانه است و ما در مازندران با ایجاد وحدت رسانه‌ای قصد داریم عزت رسانه‌ای را در بین فعالان این حوزه تقویت كنیم.

وی كارآمدسازی برای تشكیل قرارگاه كامل انقلاب اسلامی، ایجاد انسجام رسانه‌ای، ایجاد زمینه خلاقیت، تهیه و تدوین برنامه‌های كوتاه، میان و بلند مدت در عرصه رسانه، اجرای آموزش‌های ضمن خدمت، برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های ورزشی، نقش‌آفرینی اصحاب رسانه در مواجه با جنگ نرم را به عنوان بخشی از اهداف بسیج رسانه نام برد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مازندران با بیان اینكه تاكنون در بحث بیمه، وام، اردو، آموزش و .. فعالیت‌های موثری در سطح بسیج رسانه استان انجام شده است، تصریح كرد: مسئولین بسیج رسانه هر شهرستان نیز باید با شناسایی اصحاب رسانه و بهره‌گیری از نخبگان مطالبات آن‌ها را شناسایی كند و پیگیر این خدمات به اهالی رسانه در شهرستان خود باشد.

افشار در پایان با اشاره به اینكه تاكنون 130 نفر از خبرنگاران استان مازندران توسط سازمان بسیج رسانه بیمه شده‌اند، یادآور شد: در جهت ارتقاء سطح كارآمدی رسانه‌ای استان تاكنون 200 نفر از اصحاب رسانه مازندران در قالب كارگروه‌های تخصصی، انجمن‌ها و كمیسیون‌ها سازماندهی شدند.

** ظرفیت‌سازی برای جذب حداكثری از طریق وحدت و انسجام بین خبرنگاران

جانشین فرمانده سپاه ناحیه نوشهر نیز در این آئین با بیان اینكه بسیج پرچمدار و مدافع اصلی انقلاب اسلامی است، گفت: وظیفه همه ما است تا به اندازه توان خود از این انقلاب دفاع كنیم.

وی با بیان اینكه بسیج واقعی و كارآمد را باید در همه عرصه‌ها لمس كنیم، تصریح كرد: با توجه به تاكیدات مقام معظم رهبری و دغدغه‌های ایشان در حوزه رسانه، دفتر بسیج رسانه در شهرستان نوشهر به مانند دیگر شهرستان‌های استان راه‌اندازی شد.

سرگرد پاسدار رضا حبیبی تعامل و ساماندهی اصحاب رسانه شهرستان را از اهداف بسیج رسانه برشمرد و خاطر نشان كرد: اصحاب رسانه می‌توانند به تحقق جامعه اسلامی از طریق ظرفیت‌سازی برای جذب حداكثری كمك كنند كه این مهم از طریق وحدت و انسجام بین خبرنگاران میسر می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها