مدیر تعلیم و تربیت بسیج سپاه شهرستان نوشهر خبر داد:

برگزاری دوره دو روزه ویژه شوراهای حوزه و پایگاه های مقاومت نوشهر

به منظور ارتقاء توانمندی ارکان رده های مقاومت بسیج شهرستان نوشهر در جهت پیشبرد اهداف متعالی سازمان بسیج مستضعفین یک دوره 2روزه توجیهی با حضور اعضای شورای پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج محلات شهرستان نوشهر برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۶۲۷۶۳۳
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۴




به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نوشهر ، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی جلالی در گفتگویی از برگزاری دوره توجیهی برای بسیجیان عضو شورای پایگاه و حوزه های مقاومت بسیج محلات نوشهر در روزهای 8 و 9 بهمن ماه خبر داد.

مدیر تعلیم و تربیت بسیج سپاه نوشهر در این باره افزود: هدف از برگزرای دوره توجیهی بسیجیان شورای رده های بسیج محلات ارتقاء توانمندی و توجه بیشتر آنان نسبت به مأموریت های سازمان بسیج مستضعفین و حفظ و انسجام و آمادگی همه جانبه در راستای دفاع از انقلاب اسلامی است.

سیدعلی جلالی با اشاره به مشارکت بیش از 2000 نفر از بسیجیان عضو شورای پایگاه و حوزه در این دوره از همکاری دانشگاه های آزاد اسلامی واحد نوشهر و غیرانتفاعی مارلیک و همچنین اداره آموزش و پرورش این شهرستان در اختصاص فضای آموزشی برای بسیجیان ابراز خرسندی و تشکر کرد

شایان ذکر است این دوره در روز نخست ویژه خواهران و در روز دوم ویژه برادران بسیجی برگزار خواهد شد و آزمونی از محتوای آموزشی دوره
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار