امیدی از برگزاری 500 عنوان برنامه فرهنگی ورزشی هم زمان با دهه مبارک فجر در شهرهای مختلف استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۷۶۴۰
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

خبرگزاری بسیج،مرکزی :گروه ورزشی

مرتضی امیدی معاون فرهنگی وامورجوانان ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: 500 برنامه فرهنگی ورزشی با محوریت نشاط‌ آفرینی، افزایش مشارکت جامعه ورزش استان در آیین‌های نکوداشت دهه فجر و انتقال پیام انقلاب به نسل جوان در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی، تجدید میثاق ورزشکاران با شهدای گرانقدر، تجلیل از خادمان و افتخارآفرینان عرصه ورزش، برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان‌ها، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف در دو بخش مردان و زنان بخشی از برنامه‌های کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی است.

معاون فرهنگی وامورجوانان ورزش و جوانان استان مرکزی حضور گسترده ورزشکاران با لباس‌های متحدالشکل در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، تجدید عهد و پیمان با آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری، برگزاری مسابقات کارکنان دولت، برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی، حضور ورزشکاران با لباس ورزشی در نماز جمعه، شرکت در جشن بزرگ پیروزی، دیدار با خانواده‌های شهدای ورزشکار و ایثارگر از جمله شهید محمد زهره‌وند از شهدای مدافع حرم، گردهمایی باشگاه‌های ورزشی، افتتاح پروژه‌های عمرانی و ... را از دیگر برنامه‌های این کمیته عنوان کرد
ارسال نظرات