رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اشکذر، به تشریح برنامه‌های این نهاد در دهه مبارک فجر پرداخت.
کد خبر: ۸۶۲۷۶۴۷
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اشکذر، با تشریح برنامه‌های این نهاد در دهه مبارک فجر، اظهار داشت: باهمکاری مسئولان هیئت‌های ورزشی شهرستان این اداره برنامه‌های متنوعی را برای مردم شهرستان در ایام الله دهه فجر پیش بینی کرده است.

دشت آبادی با اشاره به وظیفه مهم اداره ورزش و جوانان در معرفی انقلاب اسلامی و ویژگی‌های بارز این انقلاب شکوهمند اسلامی به قشر جوان جامعه، اظهار داشت: امسال اداره ورزش و جوانان شهرستان اشکذر در حدود 47 برنامه برای گرامیداشت و تعظیم ایام‌الله دهه مبارکه فجر اجرا خواهد شد.

وی افزود: برگزاری مسابقات هندبال، تنیس روی میز، آمادگی و جسمانی از جمله برنامه‌های این اداره برای بانوان در دهه مبارک فجر می‌باشد که ان شاالله با حضور پرشور بانوان برگزار شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان اشکذر عنوان کرد: مسابقات تنیس روی میز، مسابقات دوستانه فوتبال، مسابقات فوتسال ویژه کارکنان ادارات شهرستان و همایش ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای که در زورخانه‌های مختلف شهرستان اجرا می‌شود از جمله برنامه‌های شاخص این اداره می‌باشد که برای آقایان دهه مبارک فجر پیش بینی شده است.



ارسال نظرات