نوربخش در یزد:

خدمت رسانی به مردم،ازاولویت های سازمان تامین اجتماعی است

مدیرعامل تامین اجتماعی اولویت مدیریت کنونی این سازمان را پرهیز از مسائل حاشیه ای گذشته و بازگشت جدی در مسیر خدمت رسانی به مردم دانست و افزود: قانونمداری، برنامه محوری، پاکدستی و پاسخگویی چهار راهبرد اصلی سازمان تامین اجتماعی است که با قوت و قدرت پیگیری و اعمال می شود.
کد خبر: ۸۶۲۷۶۴۸
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیین اختتامیه همایش سراسری روئسا،کارشناسان و رابطان حوزه حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی سراسر کشور چهارشنبه شبدر یزد برگزار شد.

در این مراسم که مدیرعامل، معاون حقوقی و امور مجلس و جمعی از کارشناسان حقوقی سازمان تامین اجتماعی،رئیس و قضات دیوان عدالت اداری،استاندار، رئیس سازمان بازرسی استان و فرماندار یزد حضور داشتند سید تقی نوربخش با اعلام این مطلب که امروز پس از 40 سال سازمان تامین اجتماعی دارای برنامه راهبردی شده و بودجه سال آینده آن بر اساس برنامه استراتژیک تهیه شده است گفت: سازمان تامین اجتماعی با تامین معیشت ودرمان دو میلیون و700هزار نفر بازنشسته و مستمری بگیر افتخار دارد که علاوه بر این دو خدمت 14نوع خدمت دیگر نیز به اعضای این سازمان ارائه میدهد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ادامه افزود: این سازمان علاوه بر جمعیت فوق، 13میلیون و چهارصد هزار نفر بیمه شده دارد که از این تعداد 9میلیون نفر بصورت اجباری،1میلیون نفر آزاد و اختیاری و 3میلیون وچهارصد هزار نفر هم توافقی که در حقیقت از شرکای این سازمان محسوب می شوند

وی ادامه داد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، یکهزار و 100 واحد عملیاتی سازمان تامین اجتماعی در سطح مناطق مختلف کشور شامل 500 شعبه دائمی ، 200 شعبه اقماری ، 80 بیمارستان و 350 مرکز درمانی ملکی هستند که وظایف خود را با جدیت برای خدمت به بیمه شدگان انجام می دهند.

نوربخش مهمترین رویکرد این سازمان در سطح کلان را تولید امنیت اجتماعی عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: کارکرد صحیح سازمان تامین اجتماعی همان رضایتمندی جامعه هدف است که موجب تقویت امنیت ملی می شود.

مدیرعامل تامین اجتماعی اولویت مدیریت کنونی این سازمان را پرهیز از مسائل حاشیه ای گذشته و بازگشت جدی در مسیر خدمت رسانی به مردم دانست و افزود: قانونمداری، برنامه محوری، پاکدستی و پاسخگویی چهار راهبرد اصلی سازمان تامین اجتماعی است که با قوت و قدرت پیگیری و اعمال می شود .

وی ادامه داد: اجرانشدن قانون در سال های گذشته بیشترین آسیب ها را متوجه سازمان تامین اجتماعی ساخته و به همین دلیل اعمال قانون باید اساس تمامی برنامه ها و محور امور قرار گیرد.

نوربخش تمامی موفقیت های این سازمان را در مرهون همدلی ، برنامه ریزی ، تعامل و فعالیت صادقانه توام با قانون گرایی و خدمت به جامعه هدف ذکر کرد و از تلاش های صورت گرفته توسط همکارانش قدردانی کرد.

گفتنی است دوره آموزشی کارشناسان و رابطان حوزه حقوقی و مجلس سازمان تامین اجتماعی با هدف ارتقای نیروی انسانی و بروز رسانی آنان در زمینه های حقوقی به مدت دو روز در یزد برگزار شد.

یزدامروز
ارسال نظرات