کاری از سید غفار گلدانساز؛

تولید«گوهر»اولین تجربه فیلمساز جوان یزدی پایان یافت +تصاویر پشت صحنه

سید غفار گلدانساز فیلمساز جوان یزدی گفت: تولید فیلم گوهر که اولین تجربه من در عرصه فیلمسازی است پایان یافت.
کد خبر: ۸۶۲۷۶۴۹
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ فیلم ساز جوان یزدی، در خصوص موضوع فیلم گوهر گفت: فیلم «گوهر» اولین تجربه ی فیلمسازی من در این عرصه است و موضوع آن نیز مادر می باشد.
سید غفار گلدانساز در ادامه به هدف از ساخت این فیلم اشاره کرد و افزود: هدف از ساخت این فیلم بیدار کردن افرادی است که نسبت به والدین بی محبت هستند و گذشته ی خود و عشق و مهر والدین را نسبت به خودشان فراموش کرده اند.
وی در خصوص داستان این فیلم گفت: داستان این فیلم به این شکل است که دختری به نام مریم قصد دارد تا مادر خود را که به بیماری آلزایمر دچار شده است را به خانه سالمندان ببرد اما… .
این کارگردان جوان به عوامل این فیلم اشاره کرد و افزود: نویسنده و تهیه کننده: محمد هادی مشتی زاده، بازیگران: سرکار خانم جمیله ستوده نیا، سرکار خانم فاطمه سادات عسکری، بازیگر خردسال ریحانه قهوه چی باشی، مدیر پروژه و تصویر بردار پوریا زارعشاهی، صدا بردار محمد مهدی زارعشاهی، عکاس سید ستار گلدانساز، منشی صحنه بی بی زهرا گلدانساز از عوامل این فیلم هستند.
گلدانساز در پایان خاطر نشان کرد: در پایان جا دارد از مهندس مجید خجسته ، هادی مرعشی ، علی جاور ، سعید خرمیان و همچنین کانون فرهنگی هنری بیت الهدی روستای مورعلی آباد که کمک های قابل توجهی را در ساخت این فیلم کرده اند تشکر و قدردانی داشته باشم و اینکه این فیلم را به همه مادران و گوهران این مرز و بوم تقدیم می کنم.


یزدهنر
ارسال نظرات