مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج اشکذر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به 30 واحد برای محقق کردن اقتصاد مقاومتی در شهرستان اشکذر تسهیلاتی از قبیل وام اعطا شده است که از این تعداد 85 درصد آن ها راه اندازی شده اند.
کد خبر: ۸۶۲۷۶۵۰
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشکذر با اشاره به برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان اظهار کرد: برنامه‌های بسیاری در راستای اقتصاد مقاومتی در این شهرستان پیش‌بینی شده است.

"جواد مزیدی" با اشاره به اینکه بسیج سازندگی سپاه ناحیه برنامه‌های مختلفی در حوزه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی برگزار می‌کند، گفت: طرح‌های اقتصاد مقاومتی در راستای خوداشتغالی و مشاغل خانگی برگزار می‌شود.

مزیدی به عملکرد سپاه ناحیه از ابتدای سال جاری تاکنون در حوزه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون به 30 واحد برای محقق کردن اقتصاد مقاومتی در شهرستان اشکذر تسهیلاتی از قبیل وام اعطا شده است که از این تعداد 85 درصد آن ها راه اندازی شده اند.

وی به عرصه‌های مختلف طرح‌های اقتصاد مقاومتی سپاه ناحیه اشکذر اشاره کرد و ابراز داشت: طرح‌های پرورش بوقلمون، قارچ، مرغ، ماهی، زنبور عسل، پرواربندی گاو و گوسفند، صیفی‌جات گلخانه‌ای و صنایع تبدیلی از جمله طرح‌های اقتصادی راه‌اندازی شده در این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری مبلغی بالغ بر 5 میلیارد ریال برای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته‌ شده است، یادآور شد: ناحیه مقاومت بسیج اشکذر از همه ظرفیت‌ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی خواسته مقام معظم رهبری استفاده می‌کند.


ارسال نظرات