هادی سیاسی:

نماینده اصلح مرعوب دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی نمی شود

هادی سیاسی گفت: نماینده اصلح مجلس مرعوب دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی نمی شود.
کد خبر: ۸۶۲۷۶۶۱
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، جمالزاده در جمع بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) درب گنبد گفت: نماینده اصلح فردی است که ضمن داشتن دانش، شجاعت، مدیریت و تدبیر فردی ولایت مدار است و اصل ولایت فقیه را قبول دارد، در تصمیم گیری های مهم مجلس شرکت می کند و دیگر اینکه مرعوب دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی نمی شود.

وی افزود: در بعد سیاسی رویکرد و روش سپاه و بسیج در ترغیب مردم به حضور حداکثری در انتخابات است؛ چرا که شرکت در انتخابات و هر رای که به صندوق ها ریخته می شود مانند تیری است که به سینه دشمنان و معاندین داخلی و خارجی اصابت می شود.

هادی سیاسی با بیان اینکه هر برگ رای مهر تاییدی است نسبت به کل نظام اسلامی ادامه داد: فهم و بصیرت بسیجیان در انتخاب افراد اصلح از بین کسانی که مورد تایید نهادهای نظارتی نظام قرار گرفته اند نقش به سزایی دارد.

جمالزاده اضافه کرد: سپاه و بسیج در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و صدور آن به جهان پیشقدم است و در بسیاری از پیشرفتهای علمی اقتصادی و سیاسی نقش بسیج بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه بسیج نقش به سزایی در سازندگی کشور داشته و این نقش را نیز در حال حاضر به نحو احسن اجرا می کند اضافه کرد: پس از فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در تشکیل ارتش 20 میلیونی بسیج و با آغاز دفاع مقدس نقش سازنده بسیج آغاز شد؛ به گونه ای که این شجره طیبه در همه صحنه های دفاع مقدس و در دورانهای مهم انقلاب تاثیر گذاری داشته است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار