مجمع استانی بسیج مهندسین صنعتی سپاه کربلا مازندران برگزار شد

مجمع استانی قشر بسیج مهندسین صنعتی سپاه کربلا استان مازندران در سالن همایش بسیج سازندگی این استان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۲۷۶۷۱
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲



خبرگزاری بسیج مازندران، در این مجمع مدیران محترم کانون های بسیج مهندسین صنعتی شهرستانهای استان به همراه رئیس و نائب رئیس قشر بسیج مهندسین صنعتی شهرستانها و همچنین با حضور روسا یا نماینده های ادارات مرتبط از جمله صنعت و معدن و شرکت شهرکهای صنعتی استان ، خانه صنعت و معدن استان و انجمن صنایع غذایی استان و موسسه تجارت پیشرو و جمعی از تولید کنندگان و فعالان عرصه صنعت بصورت هم اندیشی حضور داشتند .

سرهنگ حسین‌ محمد رضایی جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران در این مجمع به بیان اینکه توانمندی بسیج در عرصه تولید ملی می تواند به توسعه اقتصادی منجر شود، افزود: در حوزه صنعت مشکلات زیادی پیش روی استان قرار دارد که نیازمند بررسی است اما باید بانگاه کارشناسانه آسیب‌های پیش رو را شناخت و در راستای حل مساله گام برداشت.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان نشان دادند از ابتدای انقلاب تا به حال در هر عرصه ای که نیازمند حضور آنان بود فعالیت موثر داشتند و در عرصه های صنعتی و معدنی نیز می توان بر حضور ارزشمند این نیروی متعهد و انقلابی استفاده کرد.

وی ضمن بیان به اینکه نباید جوانان کشور را نادیده گرفت، افزود: چندی پیش بسیج علمی مازندران اقدام به برپایی نمایشگاهی از بسیجیان استان کرد که طرح ها و ابتکارات آنقدر چشمگیر بود که موجب حیرت همه شد که این همان اراده جوان بسیجی است.

مهندس هادی عسگری رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی مازندران نیز ضمن خوش آمد گویی و تقدیر از حضور کلیه مدعوین در سخنانی با اشاره به تاریخچه یکساله تاسیس این سازمان در استان تاسیس 16 کانون بسیج مهندسین صنعتی در شهرستانهای استان و جذب و سازماندهی بیش از سه هزار مهندس متخصص در زمینه صنعت و معدن خبر داد.

وی گفت: در حال حاضر در صدد راه اندازی کلینیک صنعتی به منظور تشکیل بانک اطلاعاتی ، عارضه یابی و شناسایی واحد های راکد ، مشاوره ، برقراری ارتباط صنعت و دانشگاه می باشند.

مجمع قشر بسیج مهندسین صنعتی مازندران پس از دو نوبت 2 ساعته بااقامه نماز جماعت ظهر و عصر و پذیرایی نهار پایان یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار