خبرهای داغ:
فرمانده تیپ12 قائم (عج) در آستانه دهه مبارکه فجر خبر از برگزاری یک دوره تمرین تاکتیکی برای تمامی گردان های رزمی تیپ12 در سراسر استان سمنان داد.
کد خبر: ۸۶۲۷۶۷۷
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
سردار سید مرتضی قاسم زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، اظهار داشت: در نظر داریم تمام گردانهای امام حسین(ع) و گردانهای پیاده تیپ را در برنامه ای منسجم و فشرده ارزیابی کنیم

وی خاطرنشان کرد: ما در این مأموریت به دنبال تحقق اهدافی از جمله تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا و همچنین اعلام وفاداری با ولایت و رهبری، بررسی میزان اثر بخشی آموزشهای سال 94فراخوانی ها و حفظ انسجام گردانهای امام حسین (ع) و بررسی میزان آمادگی تجهیزات و امکانات هستیم.

فرمانده تیپ 12 قائم (عج) سمنان از دیگر اهداف این تمرین تاکتیکی را تمرین تخلیه پادگانی و استقرار در اردوگاه های رزمی، تمرین زندگی در شرایط سخت با احداث اردوگاه های تاکتیکی، تمرین مدیریت و فرماندهی و هدایت صحنه عملیات توسط فرماندهان گردان ها و گروهان ها و دسته ها و ارزیابی گردان های رزمی و انتخاب بهترین گردان از لحاظ میزان آمادگی یعنی در سرعت و دقت بالا در انجام مأموریت عنوان کرد.

سردار قاسم زاده همچنین گفت: گردان های امام حسین (ع)گرمسار؛ سرخه و سمنان وگردان قمر بنی هاشم (ع) دامغان این تمرین را به ترتیب در روزهای هفتم، هشتم و نهم بهمن ماه برگزارمی کنند.

وی عنوان کرد: گردان های ولی عصر(عج)شاهرود؛گردان ثارالله (ع)دامغان این برنامه را در روزهای هجدهم، نوزدهم و بیستم بهمن ماه اجرا خواهند کرد.

فرمانده تیپ 12 قائم (عج) سمنان افزود: گردان های روح الله دامغان سیدالشهدا(ع) شاهرود، المهدی مهدیشهر نیز در روزهای بیست و یکم، بیست و دوم و بیست و سوم بهمن ماه این برنامه را به اجرا در خواهند آورد.

وی ادامه داد: گردانهای تکاور؛ پیاده و پشتیبانی رزم نیز در روزهای 18و19 بهمن ماه در این برنامه حضور می یابند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها