خبرهای داغ:

انقلاب اسلامی ایران یک تهاجم فرهنگی علیه فرهنگ غرب است

رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور بر نقش و سهم بسیج ادارات در تحقق دولت و جامعه اسلامی نمونه و تحقق تمدن اسلامی تاکید کرد وگفت : انقلاب اسلامی ایران یک تهاجم فرهنگی علیه فرهنگ غرب است چرا که با این انقلاب ، فرهنگ غرب به چالش کشیده شد.
کد خبر: ۸۶۲۷۷۰۰
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،همایش استانی بسیج کارمندی خوزستان با حضور سرهنگ ندایعلی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج) ، حاتمی مسئول سازمان بسیج کارمندان خوزستان وجمعی از فرماندهان حوزه ها، پایگاه ها، مدیران بسیج کارمندی و مربیان صالحین استان در سالن آمفی تئاتر گیت بوستان اهواز برگزار شد.

سردار محمد امیرخانی رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور در این همایش اظهار کرد : مقام معظم رهبری همواره بر تحقق نظام نوین اسلامی در جهان تاکید دارد و در زمان حاضر انقلاب ایران تمدن کنونی حاکم بر جامعه بشریت و کدخدای حاکم بر این دهکده جهانی را به چالش کشیده است چرا که کشورهای غربی همواره بر رفتارهای یکسان در کشورهای جهان تاکید فراوان دارند .

وی افزود: تا زمانی که نتوانیم جامعه اسلامی را شکل دهیم نمی توانیم یک تمدن اسلامی را ساخته و آن را الگویی برای دیگر کشورها قرار دهیم چرا که یک دولت اسلامی مطلوب باید ابتدا اداره های اسلامی مطلوبی داشته و کارمندان و کارگزاران ما در تراز انقلاب قرارگیرند .

رییس سازمان بسیج کارمندان کشور برگسترش فرهنگ حجاب و عفاف در اداره ها تاکید کرد و گفت: فلسفه وجودی بسیج در اداره ها برای کمک به تحقق همین اهداف است که به همین منظور پیشنهادها و برنامه های مختلفی را برای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف بین کارمندان، خانواده های آن ها و مراجعان ارایه کرده ایم .


وی بیان کرد: تنها زمانی که فضای اداره ها ، کارخانه ها و فضای درمانی کشور اسلامی باشد می توانیم ادعای داشتن یک جامعه اسلامی را داشته و به دنبال ایجاد یک تمدن نوین اسلامی باشیم .

سردار امیرخانی با بیان این که در زمان حاضر هشت هزار پایگاه بسیج در اداره ها کشور مستقر است گفت: زمانی می توانیم بگوییم به صورت کامل پیرو امر ولایت فقیه هستیم که در این راه همواره گام های موثر برداشته و در هرماه به مناسبت های مختلف در سطح اداره ها شاهد برگزاری برنامه های مختلف اخلاقی و فرهنگی باشیم .


وی به برگزاری برنامه های مختلف در طول سال توسط بسیج اداره ها تاکید کرد و افزود: همانگونه که درهفته بسیج که یک فرصت بسیار مناسب برای اجرای برنامه های مختلف است به بسیجیان اداره ها کشور تاکید شد که بر روی استکبار ستیزی، اقتصاد مقاومتی متمرکز شوند چرا که عده ای در زمان حاضر شروع به تحریف راه امام(ره) کرده اند اما بازخوانی خط امام توسط بسیج می تواند از این اقدام ها به خوبی جلوگیری کند .

رییس سازمان بسیج کارمندان کشور با اشاره به جذب شدن 64 هزار کارمند در بسیج ادارات با کمک فرماندهان بسیج افزود: سایر کارمندان نیز در کنار این حوزه‌ها و در سایر حوزه‌های موجود در مراکز فرهنگی، مساجد و ... فعالیت می‌کنند.

رییس سازمان بسیج کارمندی کشور خاطرنشان کرد: در کنار کار تربیتی صالحین، انجام گرفتن فعالیت‌های فرهنگی گوناگون در راستای برنامه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سایر برنامه‌های فرهنگی از جمله طرح‌های محرومیت‌زدایی و برگزاری یادواره‌های شهدا پیش‌بینی شده است.

وی در پایان تصریح کرد: سازمان پدافند غیرعامل مسئولیت آموزش کارکنان ومدیران ادارت استان‌ها را به سازمان بسیج کارمندان محول کرده است و در این راستا همایش‌های مختلفی برای آمادگی کارکنان در حوزه امداد و نجات برگزار شده و سازماندهی خوبی به انجام رسیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها