افزايش موفقيت در ماموريت هاي مختلف و همچنين افزايش ميزان رضايت مندي مردم، از ديگر اهداف قرارگاه جهادي است.
کد خبر: ۸۶۲۷۷۱۶
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان در "جلسه قرارگاه جهادي آموزش استان زنجان" با اشاره به نقش تاثيرگذار آموزش در ماموريت هاي پليسي، گفت: همه¬ فرماندهان، مديران و کارکنان پليس در مقوله آموزش سهيم بوده و بايد نقش فعال و برجسته اي را در اين مهم ايفا کنند.

سردار عليرضا صالحي توجه به استمرار مقوله آموزش را بسيار مهم برشمرد وافزود: هم اکنون در آغاز راه هستيم و تحقق اهداف عالي در قرارگاه جهادي به مرور زمان و با همت همه کارکنان، ميسر مي شود.

اين مقام ارشد انتظامي اهداف آموزش در نيروي انتظامي را تقويت حرفه اي گرايي و توانمندي كاركنان دانست و گفت: افزايش موفقيت در ماموريت هاي مختلف و همچنين افزايش ميزان رضايت مندي مردم، از ديگر اهداف قرارگاه جهادي است.

فرمانده انتظامي استان زنجان تصريح کرد: هر چه ميزان دانش نظامي و قضائي ماموران پليس افزايش يابد، کارآيي پليس در مقابله با جرايم و آسيب هاي اجتماعي نيز ارتقاء يافته و احساس امنيت شهروندان نيز افزايش پيدا مي کند.

صالحي اظهار داشت: قرارگاه جهادي با هدف ارتقاء تربيت و آموزش و ارتقاء دانش و مهارت كاركنان پليس تشكيل شده و رويكرد آن افزايش توانمندي فردي و جمعي كاركنان براي موفقيت بيشتر در مأموريت هاي سازماني است.

اين مقام ارشد انتظامي کيفيت کار را منوط به آموزش هاي مطلوب ضمن خدمت دانست و گفت: از ديگر اهداف اين قرارگاه، استانداردسازي فضاها و اماكن آموزشي، متناسب سازي و تعالي رفتار پرسنل براي تعامل و ارتباط سازنده با مردم و كاهش تلفات و خسارات نيروي انساني و تجهيزات دانست.

صالحي نسبت به بالا بردن و به روز کردن سطح علمي مربيان، مدرسين مراكز علمي كاربردي و مجتمع هاي آموزشي تأکيد کرد و گفت: مركز علمي كاربردي واحد فرماندهي انتظامي استان زنجان موظف به، به روز رساني سطح علمي مربيان و مدرسين است و در اين راستا به رئيس مركز وظايفي از جمله راه اندازي گروه هاي علمي- آموزشي را محول كرده است.

ارسال نظرات