مسئول بسیج دانشجویی استان البرز از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، نشست‌های سیاسی و بصیرتی در سطح دانشگاه‌ها توسط پایگاه‌های بسیج دانشجویی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۷۷۳۴
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
  به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سعید بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه رسالت بسیج دانشجویی همان رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: رسالت بسیج دانشجویی دفاع از ارزش‌ها، انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به مصادیق ورود پیدا نمی‌کند، افزود: سیاست بسیج دانشجویی در انتخابات بر این است که هیچ کاندیدایی چه از مجلس شورای اسلامی یا مجلس خبرگان رهبری را حمایت یا علیه‌اش صحبتی نکند.

مسئول بسیج دانشجویی استان البرز با اشاره به سیاست روشنگری بسیج دانشجویی در انتخابات، گفت: بسیج دانشجویی در راستای روشنگری برای بدنه دانشجویی دانشگاه‌ها فعالیت می‌کند که در پی این روشنگری، افرادی که به واقع خادمین به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران هستند را به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هدایت کنند.

وی با اشاره به اینکه این روشنگری اثر خوبی در جامعه می‌گذارد، افزود: بسیج دانشجویی از هیچ حزب، گروه و فردی حمایت نمی‌کند.

بهرامی با بیان اینکه دانشجویان بسیجی به عنوان بدنه مردم در ارائه نظر و فعالیت‌های خود در زمینه انتخابات آزاد هستند، افزود: عدم حمایت از حزب، گروه خاص و فردی فقط متوجه مسئولین بسیج دانشجویی، اعضای شورای بسیج دانشجویی و مسئولین پایگاه بسیج دانشجویی است.

مسئول بسیج دانشجویی استان البرز با اشاره به اینکه مسئولین حوزه‌های بسیج دانشجویی برنامه‌های متمرکزی را برای انتخابات در نظر گرفته‌اند، گفت: دفاتر بسیج دانشجویی در زمینه معرفی برنامه‌های کاندیدا برای دانشجویان دانشگاه‌ها برنامه‌هایی را در نظر گرفته‌ است.

وی با اشاره به دعوت از کاندیداها در دانشگاه‌ها، افزود: افراد را به صورت موردی برای معرفی خود و ارائه برنامه‌های آینده‌شان به دانشجویان از طریق بسیج دانشجویی دعوت می‌کنیم.

بهرامی گفت: در ادامه این برنامه‌ها جلسات پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه از کاندیدای دعوت شده به دانشگاه را نیز برگزار می‌کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی استان البرز با اشاره به برنامه‌های دعوت کاندید‌ا، افزود: این جلسات به معنای تبلیغ برای کاندید‌ا نیست و فقط جهت شناخت دانشجویان و مردم از آن‌ها و اطلاع یافتن از برنامه‌های آنان است.

وی گفت: در این راستا نیز کرسی‌های آزاداندیشی، نشست‌های سیاسی و بصیرتی نیز در سطح دانشگاه‌ها توسط پایگاه‌های بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها