بنابر برخی گزارشات رژیم صهیونیستی از ترس گسترش انتفاضه،شهرک نشین ها را مسلح کرد.
کد خبر: ۸۶۲۷۷۴۸
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش به نقل از  بسیج پرس؛شبکه المیادین در گزارشی اعلام کرد که مقامات رژیم صهیونیستی از زمان آغاز انتفاضه قدس در اول اکتبر (٩مهر) تاکنون، ٢٠٠ هزار قبضه سلاح در میان شهرک نشینان توزیع کرده اند.
 
واقعیت این است که به دنبال افزایش عملیات استشهادی علیه اشغالگران و به هلاکت رسیدن ده ها تن و مجروح شدن صدها صهیونیست،  به ویژه عملیات متهورانه اخیر یک جوان فلسطینی در قلب تل آویو که سه نظامی را به هلاکت رساند و ١٢ تن دیگر را مجروح کرد، ترس و وحشت زیادی در میان اسرائیلی ها ایجاد شده و برای حفاظت از جان خود به هر وسیله ای دست می زنند.
 
شهرک های صهیونیست نشین تبدیل به شهر ارواح شده اند و هیچ کس از خانه بیرون نمی آید. نظامیان اسرائیلی نیز در سراسر کرانه باختری و سرزمین های اشغالی مستقر شده و این مناطق را به پادگان نظامی تبدیل کرده اند.
 
فروشندگان سلاح در سرزمین های اشغالی اذعان کرده اند که پس از وقوع انتفاضه قدس، فروش سلاح در میان اسرائیلی ها چهار برابر افزایش یافته است و گاز اشک آور نیز کمیاب شده است. به گفته آنان انواع سلاح‌های کمری و کلت پرفروش‌ترین سلاح است و همچنین دوره‌های آموزشی استفاده از سلاح نیز در میان شهرک نشینیان اسرائیلی برگزار می‌شود. براساس آمارها نزدیک به ٢٦٠ هزار صهیونیست مجوز حمل سلاح دارند. همچنین به گفته سخنگوی وزارت امنیت عمومی رژیم اشغالگر از ١٠ روز گذشته درخواست ها برای گرفتن مجوز حمل سلاح ده ها برابر شده است.
 
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات