حوزه مقاومت شهید صدوقی شبستر برگزار می کند
دوره آموزشی" رباتیک " برای بسیجیان علاقمند شبستر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۲۷۷۵۰
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: مسئول روابط عمومی حوزه شهید صدوقی شبستر استان آذربایجان شرقی گفت: با هماهنگی تعلیم وتربیت حوزه شهید صدوقی آموزش رباتیک دانش آموزی برای بسیجیان علاقه مند در سطح حوزه برگزار می شود.

 وی ادامه داد: در این راستا آموزش علوم الکترونیک، مکانیک و برنامه نویسی ربات، در چهار ترم با عناوین ربات مهد(ربات کوچولوی من)، ربات روبو وار،کیتا روبو و سنسوروبو ارائه می شود.

وی افزود: در ربات مهد بچه ها با اشکال هندسی و مکانیک ساده ربات آشنا می شوند و می توانند برای خود ربات ساده (ربات رالی) بسازد. در روبو وار که برای رده سنی 7 الی 12 سال می باشد ،دانش آموز ضمن یادگیری مکانیک ربات ،می تواند طرز ساخت منجنیق ،تله کابین،ربات جنگجو،آتش نشان وفوتبالیست را فرا بگیرد.

وی اظهار کرد: در کیتا روبو که برای ریج سنی 10 تا 16 سال می باشد دانش پژوه با چهار ربات نور یاب،مسیر یاب ،حل ماز با برخورد وحل ماز بدون برخورد و همچنین با مدارات وقطعات الکترونیکی آشنا می شود. و در آخرین دوره با سنسوروبو آشنا می شود که در این ربات با برنامه نویسی که آموزش می بیند، میتواند با خلاقیت خود برای ربات خود برنامه ای تعریف کند.

وی در پایان گفت: در پایان هر دوره مسابقاتی برگزار می شود. در صورت برنده شدن به ترتیب به مسابقات بالاتر (شهرستانی،استانی و کشوری )راه می یابند .

علاقه مندان میتوانند برای ثبت نام یا کسب اطلاعات بیشتر با حوزه مقاومت شهید صدوقی شبستر، و یا با شماره 09104090236(برّی)تماس حاصل نمایید .

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات