مهمترین پایگاه تروریست‌ها در شمال «لاذقیه» در آستانه آزادسازی

شمارش معکوس برای سقوط شهرک راهبردی «کنسبا» که مهمترین پایگاه عناصر تروریستی در شمال استان لاذقیه است، به صدا درآمد.
کد خبر: ۸۶۲۷۷۶۸
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش به نقل از خبرگزاری فارس،‌ نیروهای سوری و مقاومت عراقی شامگاه چهارشنبه موفق شدند پس از درگیری شدید با تروریست‏های «جیش الفتح» در شمال لاذقیه، روستای «مزین» در نزدیکی شهرک راهبردی الغنیمیه را بطور کامل پاکسازی کنند و مواضع خود را در داخل روستا تثبیت کنند.
 
به گزارش فارس، نیروهای سوری و مقاومت همزمان با تثبیت مواضع خود در این روستا، گروهی دیگر از نیروهای سوری و عراقی پیشروی خود را برای آزادسازی آخرین و مهمترین پایگاه تروریست ها در حومه شمالی استان لاذقیه یعنی شهرک راهبردی «کنسبا» آغاز کرده اند و در حال پیشروی به سمت شهرک هستند.
 
ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود در شمال استان لاذقیه موفق شدند شهر راهبردی «سلمی» را از وجود تروریست ها پاکسازی کنند.
 
ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود در شمال استان لاذقیه با کمک نیروهای دفاع ملی و حزب الله لبنان و مقاومت عراقی موفق شدند روستای راهبردی «الدویرکه» در حومه شهر راهبردی سلمی را از وجود تروریست ها پاکسازی کنند.
 
همچنین نیروهای سوری و عراقی موفق شدند روستاهای «المزیرعه،العوینات،رویسه المعلقه و الملقی و ارتفاعات 361» واقع در شمال غرب شهر سلمی را پاکسازی کنند.
 
به گزارش فارس در عملیات آزادسازی دو روستا در دوجبهه بیش از 30 تن از تروریست ها نیز کشته و زخمی شده اند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار