در شهرستان کوثر:

خانه نخبگان شهرستان کوثر راه اندازی شد

خانه نخبگان شهرستان کوثر در راستای محرومیت زدایی و ارائه راهکارهای فرهنگی و اقتصادی با بیش از 40 نخبه در شهرستان کوثر راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۶۲۷۷۸۱
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، خانه نخبگان شهرستان کوثر با بیش از   40 نخبه در رشته های مختلف طی 2 جلسه متوالی و مستمر در دو ماه گذشته تشکیل یافته است. اعضای خانه نخبگان شهرستان کوثر از نخبگان و تحصیل کردگان رشته های مختلف کارشناسی ارشد، دکتری و اشخاصی که توانمند در ارائه راهکارهای مختلف در راستای محرومیت زدایی و توسعه منطقه هستند؛ تشکیل یافته است.
یارگیری از نخبگان طی جلساتی صورت گرفته و با تشکیل کمیته های مشخص و معین شده در خصوص حل و فصل موانع و مشکلات شهرستان کوثر انجام می گیرد.
از جمله اهداف این تشکل؛ شناسایی و جذب نخبگان و تحصیل کردگان در رشته های مختلف، تشکیل اتاق فکر جهت شناسایی پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه منطقه، شناسایی نقاط ضعف منطقه و ارائه راهکار به مسئولین امر شهرستان جهت خدمات رسانی به مردم، دعوت از مسئولین رده بالای شهرستانی اعم از نمایندگان مجلس و ... جهت رفع موانع و مشکلات مربوطه و ... است.
طی مصوبات صورت گرفته جلسات مربوط به خانه نخبگان شهرستان کوثر چهارشنبه آخر هر ماه با حضور اعضاء صورت می گیرد.
لازم به ذکر است که فرماندار کوثر و فرمانده سپاه ناحیه کوثر در شهرستان جزء اعضاء بوده و رئیس و نائب رئیس این تشکل را ایشان منصوب یا انتخاب می کنند.
در حال حاظر اکبر بابائیان نائب رئیس فعلی خانه نخبگان شهرستان کوثر است و طی جلسات آینده رئیس این تشکل نیز معرفی و انتخاب خواهد شد.

ارسال نظرات