برترین باشگاه سالجاری استان اردبیل:
باشگاه فرهنگی ورزشی سعید خلخال جهت توسعه پايدار ورزش قهرماني و همگاني با رويكرد فرهنگي، برترین باشگاه استان اردبیل شد.
کد خبر: ۸۶۲۷۷۸۶
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، اداره ورزش و جوانان استان اردبیل، باشگاه فرهنگي ورزشي سعيد را به عنوان برترين باشگاه خصوصي سال جاری استان اردبیل معرفی کرد که این باشگاه با فعالیت 8 ساله خود، با برگزاری چندین مسابقه و برنامه های فرهنگی ورزشی، تفریحی موجب ایجاد نشاط جوانان ورزشکار شده است که می توان به مسابقه قویترین مردان خلخال، مسابقه های مختلف پاورلیفتینگ و سایر موارد اشاره کرد.

کسب عنوان باشگاه برتر فرهنگی ورزشی سعید خلخال، به پاس تلاش جهت توسعه پايدار ورزش قهرماني و همگاني با رويكرد فرهنگي و ارتقای كمي و كيفي خدمات رساني به آحاد جامعه، به ورزشکار و مربی بین المللی بدنسازی علی جعفری اهدا شد.

باشگاه بدنسازی سعید خلخال با توسعه مساحتی خود،  عنوان بزرگترین باشگاه بدنسازی و آمادگی جسمانی شمالغرب کشور را از آن خود کرده است و چندمین بار، از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل و شهرستان خلخال به عنوان باشگاه نمونه انتخاب گردیده و  تقدیر شده است.

این باشگاه فرهنگی ورزشی به عنوان منظم ترین و سالم ترین باشگاه استان را نیز در سالهای گذشته کسب نموده و با سازماندهی هزاران نفر از اقشار مختلف و به خصوص جوانان شهرستان خلخال در زمینه ورزشی فعالیت سالم می کنند.

باشگاه فرهنگی ورزشی سعید خلخال  همکاری ویژه ای با پزشکان متخصص شهرستان و استان دارد و همه نوع خدمات طبی ورزشی را به ورزشکاران ارائه می کند.

این باشگاه از شروع فعالیت خود تا به حال پذیرای چندین تیم حرفه ای ورزشی برای انجام تمرینات بدنسازی در شهرستان خلخال بوده که می توان به تیم فوتبال بزرگسالان تراکتورسازی تبریز ، تیم ملی جوانان بسکتبال ،تیم ملی جوانان جودو ، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی ، اعضای تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان، تیم ملی پاورلیفتینگ جوانان ایران، و تیم فوتبال خلخال دشت اشاره کرد.

این مرکز فرهنگی ورزشی، با برگزاری چندین مسابقه و برنامه های فرهنگی تفریحی، باعث ایجاد نشاط در بین جوانان ورزشکار شده است که می توان به مسابقه قویترین مردان شهرستان، مسابقه های مختلف پاورلیفتینگ و سایر موارد اشاره کرد.

علی جعفری، مالک باشگاه سعید خلخال، مربی رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور، دارای مدرک بین المللی اصول بدنسازی حرفه ای از کشور ترکیه، عضو انجمن تخصصی آمادگی جسمانی و تناسب اندام ایران، مدت 10 سال سابقه مربیگری بدنسازی در رشته های مختلف را دارد.
ارسال نظرات