خبرگزاری بسیج: مسئول حوزه دانش آموزی برادران سپاه ولایت تبریز در دیدار با خانواده شهیدان محمدرضا، علیرضا و یعقوب محمدپور صبور گفت: خانواده شهدا اسوه ایثار و استقامت هستند.
کد خبر: ۸۶۲۷۷۹۸
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اذربایجان شرقی، دهقان زاده با اشاره به هم نام بودن مادر این شهیدان با حضرت ام البنین(س) افزود: مادران شهدا به تاسی از حضرت ام البنین(س) مانند کوه ایستاده اند و با صبر خود کاری کرده اند که نمی توان آن را توصیف کرد.

پدر شهیدان محمدپور صبور نیز در این دیدار گفت: با اینکه این شهیدان(فرزندانش) سن کمی داشتند، ولی دارای ایمان قوی و معرفت بالایی بودند.

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی این شهدای والا مقام افزود: این شهدا از هر لحاظ برجسته بودند و به نماز اول وقت اهمیت می دادند.

صبور ادامه داد: امروز ما گر چه جنگ سخت نداریم ولی دانش آموزان با خوب درس خواندن و رسیدن به مدارج بالا و خدمت به کشور می توانند راه شهیدان را ادامه دهند.

شهید یعقوب محمدپور صبور در 14 سالگی و در سال 61 در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه فکه، شهید علیرضا محمدپور صبور در 17 سالگی و در سال 59 در منطقه آبادان - ماهشهر و محمدرضا محمدپور صبور در 19 سالگی و در سال 62 در عملیات خیبر شهید و جاویدالاثر شد که پس از 12 سال پیکر مطهر وی به دیار خود بازگشت.

ارسال نظرات