خبرهای داغ:

پیام آیت الله مظاهری به اجلاسیه شهدای طلبه و روحانی

خبرگزاری بسیج: متن پیام آیت الله العظمی مظاهری ریاست محترم حوزه علمیه اصفهان، در دیدار فرماندهان سپاه و مسئولین برگزار کننده یادواره شهدای طلبه و روحانی استان اصفهان که امروز در این اجلاسیه قرائت شد؛ به شرح زیر است:
کد خبر: ۸۶۲۷۸۰۴
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اصفهان، متن پیام  آیت الله العظمی مظاهری ریاست محترم حوزه علمیه اصفهان، در دیدار فرماندهان سپاه و مسئولین برگزار کننده یادواره شهدای طلبه و روحانی استان اصفهان که امروز در این اجلاسیه قرائت شد؛ به شرح زیر است:

از گزارش شما تشکر می کنم از اقدامات شما تشکر می کنم شماها موجب چشم روشنی هستید کار خیلی شده و می کنید.انشاءالله شهدا از شما کارها را قبئول کنند و در برزخ که بهترین جایگاه را دارند برای شما دعا کنند خیلی کار کرده‌اید و می کنید .انشا الله هر سال بهتر و پر رونق تر این یادواره ها برگزار شود، مخصوصا امسال که حساسیت وجود دارد ،کار شما بهتری شعار است (شعار یعنی زنده کردن یا شهدا) تقاضا دارم این مجلس را هرچه پر رونق تر و بهتر برگزار کنید . من قبلا که حال بهتری داشتم بیشتر در این مجالس شرکت می کردم و قتی به اصفهان آمدم هفته اییک با می رفتم دیدار جانبازان و رزمندگان که بهتری خاطرات من است . جلسات پر رونق باشد اگر کم رنگ برگزار نشود خوب نیست. هرچه جلسات بهتر برگزار شود احترام به مقام شامخ شهدا است و احترام به مقام شامخ سپاه است.

کاری بکنید که بسیجیان در این جلسات شرکت کنند؛سالهای اول اجلاسیه می ترسیدیم که آن طوری مه باید بررگزار نشود الحمد لله همیشه جلسات پر رونق بوده است و انشاءلله امسال هم خوب برگزار شود. فرماندهان در خصوص دعوت از بسیجیان اقدام کنند،امام زمان از شما توقع دارند،مقام معظم رهبری از شما توقع دارند ،شهدا از شما توقع دارند ،دعا کردن از ما ،توفیق از امام زمان(عج) کارش از شما و افتخارش از همه و شهدا.

به حوزه ها خواهم گفت که شرکت کنند و هرسال گفته ام امسال هم خواهم گفت.

ستاد برگزاری یادواره 590 شهید و ایثارگران روحانی استان اصفهان پاسخ بانک :

ارسال نظرات