تاج آبادی در گردهمایی تجلیل از باشگاههای برتر استان مرکزی گفت: یکی از برنامه های شورای اسلامی استفاده از فضاهای مختلف در حوزه های مختلف در جهت توسعه ورزش همگانی می باشد
کد خبر: ۸۶۲۷۸۰۹
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۳

خبرگزاری بسیج،مرکزی : گروه ورزشی

تاج آبادی رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: شورای اسلامی کلانشهر اراک در راستای برنامه ریزی ها وتلاش هایی که جهت وآسایش مردم که انجام می دهد بصورت موازی نیز برای آرامش مردم نیز نسبت به تخصیص اعتبارات ویژه برنامه ریزیها و تلاش خود را می نماید

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک افزود: یکی از عواملی که درجامعه امروز ما به شدت نیاز است که تقویت وحمایت شود بحث ورزش وخصوصا در حوزه جوانان می باشد.

تاج آبادی بیان کرد: در شهرداری کلانشهر اراک سازمان فرهنگی ورزشی  ودر دل آن باشگاه فرهنگی ورزشی مستقل وجود دارد که شاهد تلاشهای این باشگاه در حوزه های مختلف هستیم ودر سطح کشوری نیز تیمهای خوبی داریم که شاهد درخشش این تیمها در سطح کشور می باشد.

 وی ادامه داد: یکی از برنامه های شورای اسلامی کلانشهر اراک حمایت مستمر از این تلاشهای در حوزه ورزش می باشد وتلاش خود را برای توسعه ورزش  خصوصاً در حوزه ورزش همگانی  وعمومی کردن ورزش در سطح جامعه برای آقایان وبانوان بکار خواهد گرفت.

 

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: یکی از برنامه های شورای اسلامی استفاده از فضاهای مختلف در حوزه های مختلف در جهت توسعه ورزش همگانی می باشد که برنامه ریزی های خوبی صورت گفته در نقاط مختلف شهرنیز از این اماکن جهت توسعه ورزش استفاده کنیم ودر همین راستا اعتبارات خوبی نیز به حوزه سلامت جامعه تخصیص خواهیم داد.

تاج آبادی تصریح کرد: ارتباط وتعامل خوبی اداره کل ورزش وجوانان و باشگاه فرهنگی ورزشی  وجود دارد که همین امر باعث شد که ورزشکاران وتیمهای ورزشی باشگاه در سطوح مختلف کشوری واستانی درخشش زیادی داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک در پایان گفت: باشگاه شهرداری اراک اعتبارات سال آینده را به شهرداری اعلام کرده که شاهد بودجه جهشی در این اعتبارات هستیم وپس از بررسی  واولویت بندی اعتبارات تخصیص خواهد یافت

ارسال نظرات