معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در یادواره شهدای ناحیه یک سنندج گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، عامل رشد، تعالی، عزتمندی و اعتبار ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۲۷۸۱۵
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،‌ حجت الله نریمانی در مراسم گرامیداشت یادواره شهدای دانش آموز ناحیه یک سنندج با بیان این مطلب گفت:‌ انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا شکل گرفته است و قوام پیدا کرده و امروز عزت،‌اقتدار و امنیت ما حاصل خون شهداست.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه شهادت از نعمت های بزرگ الهی در دین مبین اسلام است؛ گفت:‌ انقلاب اسلامی ایران امانت امام راحل(ره) و شهدای والا مقام است که بهای آن را با نثار خون پاک خود پرداخت کرده اند.

وی افزود: دشمن امروز به دنبال گرفتن روحیه ایثار و شهادت از جامعه ماست؛‌چراکه این روحیه بزرگترین اسلحه در مقابل توطئه های خود می داند بنابراین گرامیداشت یاد و خاطره شهدا نه تنها یک تکلیف بلکه پل ارتباطی نسل انقلاب و دوران دفاع مقدس با نسل حاضر است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان خاطر نشان کرد:‌ گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، راه نفوذ دشمنان را می بندد و تهدید ها و توطئه های آنان را خنثی می کند.

نریمانی در پایان با بیان اینکه شهدا رفتند تا استقلال، آزادی و حاکمیت اسلامی انقلاب را تضمین کنند؛ گفت: وظیفه ماست تا این پیام شهدا را نسل به نسل منتقل کنیم.

ارسال نظرات