فرمانده سپاه کوهدشت گفت: اقتصاد مقاومتی با غفلت از ظرفیت های داخلی محقق نمی شود.
کد خبر: ۸۶۲۷۸۲۳
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ حقی زاده در دوره یک روزه آموزش شورای حوزه ها و پایگاه های مقاومت شهرستان کوهدشت تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب را ضروری دانست و گفت: اگر به ظرفیت های داخلی توجه نشود تحقق اقتصاد مقاومتی امکانپذیر نیست.

وی به نقشه های دشمن در راستای دشمنی باملت ایران اشاره کرد و افزود: ولایت مداری و تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب همواره نقشه های دشمن برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خنثی کرده است.

فرمانده سپاه کوهدشت با اشاره به آمادگی بسیجیان این شهرستان افزود: بسیجیان شهرستان کوهدشت درسطح بالایی از آمادگی جهت دفاع از نظام و انقلاب قرار دارند.

حقی زاده در ادامه با اشاره به تحولات منطقه ای افزود: اینکه جمهوری اسلامی در منطقه با قدرت تمام حرف اول را می زند به برکت خون شهیدان و استقامت مردم ایران بر روی اصول اعتقادی و آرمانهای خود است.

وی در ادامه از عدالت طلبی و ساده زیستی، استکبارستیزی و ایستادگی در مقابل جبهه استکبار و شجاعت در مقابل زیاده خواهی استکبار را از جمله شاخص های انقلاب اسلامی برشمرد.

فرمانده سپاه کوهدشت به خطر نفوذ دشمن اشاره کرد و افزود: باید جریان غرب گرا را از مسئله هسته‌ای جدا کنیم؛ چرا که آنها با استفاده از برجام به نفوذ و نهایتا سکولار کردن کشورمان می اندیشند.

طهماسبی مسئول تعلیم و تربیت سپاه کوهدشت نیز گفت: هدف از اجرای این دوره آموزشی انسجام بخشی و ایجاد نظم و انضباط بیشتر پایگاه وحوزه های بسیج است.

وی افزود: جوانان ما نیروهای ارزشمندی هستند که در قالب حلقات شجره طیبه صالحین بسیج به حفاظت از ارزشهای انقلاب می پردازند.


ارسال نظرات