خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) قم گفت: هدف عمده دشمنان نفوذ در مراکز حساس تصمیم گیری نظام است .
کد خبر: ۸۶۲۷۸۲۷
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، فرمانده ناحیه امام حسین(ع) سپاه استان قم در دوره آموزش تخصصی شورای حوزه و پایگاه های این ناحیه که در مرکز آموزش علویون برگزار شد، با بیان اینکه ما در بحث سیاسی و اقتصادی دشمن را به زانو در آوردیم و آنها نیز اذعان دارند که طرف مذاکره شان، قدرتمند ترین کشور منطقه می باشد گفت: دشمن به این نتیجه رسیده که دیگر تحریم ها فایده ای ندارد و از طریق  مذاکرات، باید اهداف خود را دنبال کند و در ما نفوذ نماید و هدف عمده ی آنها نیز همین مساله نفوذ در مراکز حساس تصمیم گیری نظام  است.

محمد علی مختاران اظهار داشت: در برهه ای از زمان قرار داریم که اگر تک تک شما مدیران بسیجی به وظیفه خود عمل نکنید، نفوذ اتفاق خواهد افتاد.

وی ضمن بیان آنکه باید در انتخابات پیش رو کاملا هوشیار بود و کسانی که مطالبات مردم و این ملت را پیگیری می کنند و دلسوز این نظام و انقلاب هستند را انتخاب کرده و برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی برگزید،گفت: مهم تر از انتخابات مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری است و دشمن به هر دو این انتخابات امید بسته است که از این طریق نفوذ کرده و به اهداف شوم خود برسد.

فرمانده ناحیه امام حسین(ع) خاطر نشان کرد: در سطح مساجد، محلات، محیط دانشگاه و ... بهترین افرادی که در این جامعه نام مقدس بسیجی به آنها داده شده است، شماها مدیران بسیجی هستید و باید در این برهه از زمان وظیفه خود را به بهترین  نقش ایفا نمایید.

محمد علی مختاران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم در روز 19 دی گفت: سخنان مقام عظمای ولایت در این دیدار متفاوت از دیدارهای قبلی بوده است، زیرا مهم ترین عامل قدرت نظام چیزی جزء اعتقادات نیست و دشمن نیز آگاه شده که این اعتقادات از قم نشات گرفته و سرچشمه پیروزی انقلاب اسلامی از قم به رهبری حضرت امام خمینی(ره) بوده است، گفتمانی که در آن استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم در سرتاسر عالم می باشد.

گفتنی است: دراین دوره آموزشی، حجت السلام و المسلمین احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه و برخی ازمعاونین این ناحیه حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها