مسئول ستاد بزرگداشت دهه فجر بکران:

پیروزی انقلاب اسلامی سینه به سینه به نسل‌های آینده انتقال داده شود

مسئول ستاد بزرگداشت دهه فجر بکران گفت: مردم ما همه ساله پرشورتر از سال قبل، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن گرفته و این پیروزی را سینه به سینه به نسل‌های آینده انتقال خواهند داد.
کد خبر: ۸۶۲۷۸۵۶
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، حسن شاه‌محمدی در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر بکران اظهار داشت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر، برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری با همکاری مردم در بکران برگزار می‌شود.

وی افزود: اجرای گروه هنری سیب سرخ، عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، آذین‌بندی معابر روستا، جشنواره غذا، رژه موتوری، تئاتر، موسیقی محلی و... از مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر در بکران است.

مسئول ستاد بزرگداشت دهه فجر بکران یادآور شد: مشارکت مردم در جشن‌های ایام‌الله دهه فجر از اهمیت بالایی برخوردار است و امسال هم مانند سنوات قبل، مردم با کمک مسئولان برای سالروز پیروزی انقلاب اسلامی جشن خواهند گرفت.

شاه‌محمدی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی بارها خواسته‌اند این ایام با شور و نشاط برگزار نشده و به دست فراموشی سپرده شود، افزود: مردم ما همه ساله پرشورتر از سال قبل، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن گرفته و این پیروزی را سینه به سینه به نسل‌های آینده انتقال خواهند داد.

این مسئول گفت: با توجه به شرایط کنونی و انتخابات 7 اسفند، آیین‌های ایام‌الله دهه فجر باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد و مردم بار دیگر شاهد جشن بزرگ انقلاب حتی در دورترین نقطه کشور خواهند بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار