از سری رقابت های لیگ فوتسال استان البرز ؛
هفته هفدهم از رقابت های لیگ فوتسال استان البرز با برگزاری پنج دیدار آغاز شد که طی آن تیم ستارگان آرش شهرستان نظرآباد در مقابل تیم آچاچی کرج پیروز و همچنان صدرنشین جدول مسابقات باقی ماند.
کد خبر: ۸۶۲۷۸۶۶
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، هفته هفدهم از رقابت های لیگ فوتسال استان البرز با برگزاری پنج دیدار آغاز شد که طی آن تیم ستارگان آرش شهرستان نظرآباد در مقابل تیم آچاچی کرج پیروز و همچنان صدرنشین جدول مسابقات باقی ماند.

بر اساس این گزارش، موتور هفته هفدهم لیگ فوتسال استان البرز روز چهارشنبه در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج روشن شد که طی آن تیم صدر جدولی ستارگان آرش شهرستان نظرآباد در تقابل با تیم پنجم جدول یعنی آچاچی کرج با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد تا همچنان به قدرت نمایی و یکه تازی خود در صدر جدول مسابقات ادامه دهد. این بازی که نیمه اول آن با نتیجه مساوی صفر _ صفر به پایان رسید ، با شروع نیمه دوم شور و حال و جذابیت وافری بر بازی حاکم شد که طی آن هر دو تیم حملات خطرناکی رو دروازه یکدیگر خلق کردند که عکس العمل های خوب دروازه بانان دو تیم مانع از گشوده شدن دروازه ها شد تا جایی که بازی دقایق پایانی خود را پشت سر میگذاشت تیم آچاچی از تک امتیاز بدست آمده در مقابل تیم صدرنشین جدول کاملا راضی به نظر میرسید کاملا در لاک دفاعی فرورفته بود و اجازه فضاسازی و بازکردن دروازه خود را به فوتسالیستان خوش تکنیک نظرآبادی را نمی داد.

بازیکنان ستارگان آرش که از کسب این مساوی در هفته های پایانی و حساس فصل کاملا ناراضی به نظر میرسیدند با آوردن فشار مضاعف بر روی دروازه تیم تدافعی آچاچی سرانجام دقیقه '۳۵ محمد مطهری بازیکن جوان و شوت زن ستارگان آرش دروازه آچاچی را باز کرد تا شادی را به بازیکنان و نیمکت نشینان تیم خود تقدیم کند. بعد از به ثمر رسیدن این گل دقیقه '۴۰ مسابقه مسعود توده زارع سرمربی _ بازیکن ستارگان دروازه آچاچی را برای بار دوم گشود تا اختلاف به دو گل رسیده و کار برای کرجی ها کاملا تمام شده باشد و آنها را ضمن محروم کردن از تک امتیاز این مسابقه از رسیدن به رده های بالای جدول نیز محروم کند.

گفتنی است، نتایج سایر دیدارهای برگزار شده و جدول رده بندی مسابقات به شرح زیر است :
ستارگان آرش نظرآباد از سد آچاچی گذشت

ستارگان آرش نظرآباد از سد آچاچی گذشت

خبرنگاران افتخاری ؛ ابراهیم باباپوری اصل ، سید محسن حسینی
ارسال نظرات
پر بیننده ها