خبرهای داغ:

استقلال اهواز با بازیکنان جوان بومی به تساوی رضایت داد

استقلال اهواز که با ترکیب جوانی به مصاف ملوان رفته همان ابتدای بازی نمایش هجومی داشت و دقیقه 9 به گل رسید اما 7 دقیقه بعد احمد آهی دوباره همه چیز را مساوی کرد و در نهایت هر دو تیم به این یک امتیاز قناعت کردند.
کد خبر: ۸۶۲۷۸۸۳
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،استقلال اهواز که با ترکیب جوانی به مصاف ملوان رفته همان ابتدای بازی نمایش هجومی داشت و دقیقه 9 به گل رسید اما 7 دقیقه بعد احمد آهی دوباره همه چیز را مساوی کرد و در نهایت هر دو تیم به این یک امتیاز قناعت کردند.

رضا مهدوی، به همراه حسین طالقانی، فرید امیدوار و علی احمدی این بازی کم رمق را قضاوت کردند؛ حدود 250 تماشاگر اهوازی بازی این دو تیم شمالی و جنوبی را در روز سرد و غبارآلود اهواز از نزدیک دیدند.

احسان مرادیان، میلاد ربانی، مکی شریفی، مهدی اسلامی(74- عادل مسعودی‌فر)، علی هلیچی، میلاد پاک‌پرور، حسین بهرامی، رضا ایار، رضا بهمئی، طالب ریکانی و حمزه خضیراوی(81- میرفرزاد مجیدی) بازیکنان جوانی بودند که بختیاری زاده در این بازی از آنها استفاده کرد.

سید حسین حسینی، احمد آهی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، حامد نورمحمدی(79- شاهین بالیجانی)، عزیز معبودی(36- علیرضا رمضانی)، محمد آبشک، مازیار زارع، پژمان نوری، رضا درویشی(57- سهیل رحمانی)، صادق محرمی و سیدجلال رافخایی هم بازیکنان ملوان در این دیدار از هفته هجدهم لیگ برتر بودند.

میلاد پاک پرورو در دقیقه 9 بازی از سمت چپ زمین صاحب توپ شد و بعد از حمل توپ و یکی، دو متر حرکت در عرض پشت محوطه جریمه ملوان با شوت فنی دروازه ملوان انزلی را به زیبایی باز کرد.

اما احمد اهی مدافع پیشتاخته ملوان در دقیقه 16 بازی توانست از توپ برگشتی به خوبی استفاده کند و دروازه آبی‌ها را باز کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار