عده ای بدنبال بزرگنمایی مشکلات و نا امید کردن مردم از انقلاب هستند اما هر دولت و کشوری دارای نقاط ضعف و قوتی است و نادیده گرفتن پیشرفت های عظیم کنونی کشور ناسپاسی است.
کد خبر: ۸۶۲۷۸۹۷
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹
سرگرد محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زرندیه با گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با بیان اینکه عده ای بدنبال بزرگنمایی مشکلات و نا امید کردن مردم از انقلاب هستند، گفت: هر دولت و کشوری دارای نقاط ضعف و قوتی است و نادیده گرفتن پیشرفت های عظیم کنونی ناسپاسی است.


مهجوری حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: دشمن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را مورد رصد قرار داده و آنرا معیاری برای پشتیبانی مردم از انقلاب ارزیابی می کنند.


وی یادآوری ایام‌الله دهه فجر را یادآوری ارزش‌های نظام اسلامی، رشادت‌ها و ایستادگی‌های ملت ایران در مقابل همه زیاده‌خواهی‌ها توصیف کرد وافزود: نظام مردمی ما امروز از جهات مختلف دارای شاخصه و برجستگی بی‌نظیر است که اگر بتوانیم در ابعاد مختلف آنها را مورد توجه قرار دهیم قطعا با برخی حرکت‌ها و اندیشه‌های سازنده و آرمانی‌تر روبه‌رو خواهیم شد.


فرمانده سپاه زرندیه، با اشاره به حوادث اخیر در کشور های اسلامی، ایدئولوژی اعتقادی و ایمان قوی، اتحاد و یکپارچگی مردم و وجود پر برکت رهبری را سه اصل مهم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و تصریح کرد: با رمز اتحاد و با بهره‌گیری از اتحاد و رهبری دینی، این انقلاب باشکوه پیروز و تا ابدیت در تاریخ معاصر به‌عنوان انقلابی بزرگ می‌درخشد.

 

مهجوری ابراز کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور عزم و اراده پولادین ملت آزاده ایران در برابر ظلم و ستم طاغوت و فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

 

وی گفت: به برکت انقلاب اسلامی دستاوردهای عظیمی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در عرصه‌های علمی، فرهنگی، پزشکی و فناوری‌های نوین نصیب کشور و ملت ما شده است.

 

مهجوری در تشریح ویژه برنامه‌های دهه فجر شهرستان زرندیه از اجرای بیش از 70 عنوان برنامه خبر داد و اظهار کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته برنامه‌های متنوع و پرمحتوایی جهت برگزاری در سطح محله ها، مساجد و پایگاه‌های بسیج برنامه‌ریزی شده است که مهم ترین برنامه ها را می توان برگزاری 5 یادواره شهدا در سطح شهرستان، اعزام بیش از 230 دانش آموز خواهر به اردوی راهیان نور، اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم، برگزاری 12 نشست روشنگری در سطح مساجد، رونمایی از مستند های 3 شهید شهرستان، برگزاری مجمع بسیج شهرستان، برگزاری نمایشگاه فرهنگی هنری انقلاب، مراسم 10 شب 10 مسجد و خاطره گویی، بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی، برگزاری جشنواره صالحین و...اشاره کرد.

 

مهجوری با تاکید بر حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: به طور قطع یکی از تفاوت‌های انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌های جهان، برگزاری همه سال جشن پیروزی انقلاب توسط خود مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

ارسال نظرات