رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خنداب خبر داد :
ثامنی ، از اجرایی شدن فاز اول ساخت یادمان برای شهدای گمنام خنداب تا پایان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۷۹۱۰
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
خبرگزاری بسیج ،مرکزی

در راستای اجرای برنامه های کمیته ایثارگران شهرستان خنداب و ساماندهی گلزار شهدا ی شهرستان خنداب جلسه‌ای با حضور مسئولان ارشد شهرستان در اداره بنیاد شهید خنداب برگزار شد و برآورد هزینه‌ها نیز با حضور مجری طرح انجام گرفت و مقرر شد تصمیم‌گیری نهایی در جلسه آتی انجام شود.
 
شهرام ثامنی رییس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان خنداب در خصوص جزئیات طرح ساماندهی گلزار شهدای گمنام گفت: از آنجاییکه طبق اساسنامه‌های موجود متولی ساخت و تهیه نقشه و اجرای ساماندهی گلزارهای شهدای گمنام با بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است و شهرستان خنداب فاقد نمایندگی است، بنابراین در کارگروه ویژه فرمانداری مقرر شد اعتبارات مربوطه زیر نظر بنیاد شهید اداره و با نظارت فرمانداری و بنیاد شهید اجرایی شود.
 
ثامنی اظهار کرد: سه طرح پیشنهادی در جلسه مطرح شد، به طوری که در پیشنهاد اول اجرای طرحی جامع با درنظر گرفتن کلیه ابعاد کاشی‌کاری، آیینه‌کاری و ایجاد سقفی گنبدی شکل برای قبور مطهر این دو شهید پیشنهاد شد، که اجرای این طرح مبلغی بالغ بر 850 میلیون ریال هزینه در بر دارد.
 
وی افزود: طرح دوم اعتباری معادل 500 میلیون ریالی برآورد شد تا براساس آن طرح با هشت ستون به صورت دایره‌ای احداث شود که با توجه به بودجه ابلاغی و در صورت تصویب به صورت فاز بندی به مرحله اجرا گذارده شود.
 
ثامنی متذکر شد: سلیمی نماینده فرمانداری رقم اختصاص یافته برای ساماندهی قبور این دو شهید گمنام را 260 میلیون ریال عنوان کرده که قرار شد فاز اول ساماندهی با رقم اختصاص یافته تا پایان سال اجرایی شود و برای به اتمام رساندن طرح جلسه‌ای در فرمانداری خنداب تشکیل خواهد شد تا مابقی اعتبار مورد نیاز از طریق رایزنی با مدیران ارشد استان و همچنین جذب مشارکت‌های مردم و خیرین تامین شود.
 
رئیس بنیاد شهید خاطرنشان کرد: ساماندهی مزار مطهر شهیدی از دیار ایجان و رواق ورودی گلزار مطهر شهدای روستای گازران نیز از دیگر برنامه های کمیته ایثارگران است.


نسیم خنداب
ارسال نظرات