در گردهمایی فعالان جبهه فرهنگی انقلاب صورت گرفت
چهره ها و فعالان برتر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در دومین اجلاس اصحاب عشق تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۶۲۷۹۲۲
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج  از ستاد خبری دومین اجلاس سراسری اصحاب عشق، صبح  روز پنجشنبه در گردهمایی تخصصی فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، از محسن مقصودی تهیه کننده برنامه تلویزیونی "ثریا"، هادی محمدیان کارگردان انیمیشن سینمایی "شاهزاده روم" و علی صدری‌نیا کارگردان برنامه "دکتر سلام" تقدیر شد که محصولات فرهنگی این افراد با رویکرد مقابله با نفوذ، استکبارستیزی و دفاع از مرزهای فرهنگی انقلاب اسلامی ست.

همچنین از معصومه آباد نویسنده کتاب "من زنده ام" که اثر ارزشمند او ده ها بار تجدید چاپ شده است، در این گردهمایی به عنوان نویسنده برتر در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تجلیل شد.

مادر شهید مهدی رجب بیگی دانشجوی پیرو خط امام  و از فاتحان لانه جاسوسی آمریکا از دیگر افرادی بود که در گردهمایی فعالان جبهه فرهنگی انقلاب مورد تقدیر قرار گرفت.

علاوه بر این از حجت الاسلام و المسلمین داوود صالحی که از خادمان زائران حسینی در مراسم اربعین می باشد، تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است دومین اجلاس ملی اصحاب عشق با حضور بیش از 600 نفر از فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی از صبح چهارشنبه آغاز به کار کرده است و تا ظهر جمعه ادامه خواهد داشت. در این گردهمایی راه های مقابله با نفوذ دشمن توسط صاحب نظران، اندیشمندان، چهره های مطرح داخلی و میهمانان خارجی این اجلاس بررسی و تحلیل می شود.

تجلیل از برنامه ها و حرکت های جریان ساز، تجلیل از مجاهدان استکبارستیز، برگزاری نشست ها و کارگروه های تخصصی از دیگر بخش های دومین اجلاس ملی اصحاب عشق است
ارسال نظرات
پر بیننده ها