امام جمعه موقت بندرلنگه گفت: بسیجیان همچون پروانه بر گرد ولایت می‌چرخند و گوش به فرمان ولایت هستند تا بینی استکبار را برخاک بمالند.
کد خبر: ۸۶۲۷۹۷۷
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج استان هرمزگان؛ حجت‌الاسلام حسن فقیهی شامگاه پنجشنبه در محل رزمایش گردان‌های الی بیت‌المقدس، در جمع بسیجیان گردان‌های بندرلنگه، اظهار داشت: خداوند به واسطه مومنین که شما بسیجیان باشید، علیه دشمنان در کمین است و اینها یاوران خداوند و مجاهدین واقعی هستند.

وی با اشاره به صفت بسیجیان، گفت: بسیجی مومن است. بسیج برابر دشمن در عرصه فرهنگی ایستاده و در خدمت به مردم و ایجاد امنیت داخلی شهرها نقش بسزایی دارد. نیروهایی که خود مسئولیت امنیت را نیز دارند، به نوعی بسیجی هستند.

امام جمعه بندرلنگه تصریح کرد: ما مقاومتمان را از فرمانده اصلیمان گرفتیم و ان‌شاءالله خداوند ظهور ایشان را نزدیک‌تر کند. ما انقلاب اسلامی را به برکت وجود مهدی موعود (عج) به دنیا صادر می‌کنیم. انقلاب اسلامی سرآغاز حکومت حضرت مهدی (عج) است.

فقیهی با اشاره به اینکه بسیجیان همچون پروانه برگرد ولایت می‌چرخند، افزود: آنها گوش به فرمان ولایت هستند تا بینی استکبار را بر خاک بمالند. البته، پیام اصلی این رزمایش‌ها اعلام حضور است.

ارسال نظرات