در طول 37 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی به اندازه همه شاهان دوران ایران موفقیت کسب کرده ایم.
کد خبر: ۸۶۲۸۰۵۶
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، حجت‌الاسلام سید سعید رشادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه پارس آباد ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی به عنوان تنها راه نجات و سعادت انسان، اظهار داشت: اگر می خواهید با تقوا و در مسیر الهی پیشرفت داشته باشید تنها راه پیشرفت انسان تقواست و هر کاری که رضایت خدا در آن است باعث می شود انسان اوج بگیرد.

وی با اشاره به فضیلت نمازجمعه گفت: صفا و صمیمیت، بخشش گناهان و تشویق جوان و نوجوانان از برکات نماز جمعه است که باعث می شود روح انسان بزرگ شده و دلها را پاک گرداند.

امام جمعه پارس آباد در ادامه فرا رسیدن ایام دهه فجر و سالروز به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران را به آحاد مردم تبریک گفت و افزود: دهه فجر از مهمترین اتفاقات تاریخی و سرنوشت ساز کشور و شعائر ایران است که باید این شعائر زنده نگه داشته شود.

رشادی با گرامیداشت 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن بر برگزاری برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر با حضور پرشور مردم و مسئولان تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران از نهضت عاشورای امام حسین (ع) سر چشمه گرفته است، گفت: ارزش یادآوری دستاوردهای انقلاب اسلامی کمتر از تعزیه امام حسین (ع) نیست و این انقلاب ما از نهضت سیدالشهدا سرچشمه گرفته است و اگر کسی مخالفت با این نظام داشته باشد با شمر در یک ردیف است.

امام جمعه پارس آباد با اظهار تاسف از این موضوع که امروزه جوانان با مشکل بیکاری روبه‌رو هستند و در این زمینه مدیران قدری ضعیف عمل کرده اند، تصریح کرد: جوانان ما باید دور اندیش بوده و تنها به شغل کارمندی کفایت نکنند؛ چرا که با کار آفرینی می توان مشکلات زیادی را حل کرد و حتی سپاه هم وارد عرصه شده است تا با دادن وام های اقتصاد مقاومتی بتواند بیکاری را از کشور ریشه کن کند.

رشادی با بیان اینکه در این 37 سال به اندازه همه شاهان دوران ایران موفقیت کسب کرده ایم، تصریح کرد: ما الان در دنیا از نظر رتبه علمی مقام 16 را داریم که از این حیث نه تنها در دنیای امروزی حرفی برای گفتن داریم بلکه امروز ایران اسلامی بعنوان یک ابرقدرت شناخته می شود.

خطیب نمازجمعه پارس آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر رئیس جمهور کشورمان به ایتالیا و فرانسه، تصریح کرد: دستاوردهای این سفر می‌تواند در تحولات اقتصادی، فرهنگی، سیاسی کشور تأثیرگذار باشد.

رشادی با بیان اینکه در آغاز روابط جدید با اروپا دقت شود که در قراردادها همه سودها به جیب آنها نرود، افزود: دولتمردان باید مراقب لبخندهای فریبکارانه آن ها بخصوص کشور فرانسه بوده و حواسشان باشد که با منطق با آن ها برخورد کنند.

وی در ادامه اشاره ای هم به اوضاع متشنج خاورمیانه کرد و با اعلام اینکه عربستان نقش بی ثبات سازی در منطقه دارد، گفت: هرجا امنیت برقرار باشد نقشه آنها برهم می ریزد و برای همین تلاش می کنند که منطقه ناآرام باشد.

امام جمعه پارس آباد با بیان اینکه عربستان و آمریکا تلاش می کنند خاومیانه را با بمب گذاری در کشورهای همسایه متشنج کنند، خاطرنشان کرد: تنها کشوری که در منطقه خاورمیانه جزیره ثبات و آرامش شناخته می شود کشورمان ایران است. حال این آرامش را آن ها نمی توانند تحمل کنند و می خواهند برای کشورمان و منطقه ناامنی ایجاد کنند که این آرزوهایشان را به گور خواهند برد.

ارسال نظرات