فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان:

بالا بردن آمادگی رزمی و نشان دادن توانمندی‌های بسیجیان از اهداف رزمایش الی بیت المقدس می باشد

کد خبر: ۸۶۲۸۰۷۰
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، رزمایش دو روزه بسیجیان بندرعباس عصر امروز با حضور جمعی از مسئولین و شرکت 3هزار و 500 بسیجی در قالب 14 گردان الی بیت المقدس و یک گردان کوثر در منطقه قلعه قاضی بندرعباس پایان یافت.

سردا رضا ترابی در پیش از ظهر امروز در محل رزمایش بسیجیان بندرعباس در منطقه قلعه قاضی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران از بسیجیان به عنوان تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی یاد کرد و خاطرنشان ساخت: رزمایش الی بیت المقدس بسیجیان هرمزگان به پاس رشادت‌های شهدای حرم به نام عبدالحمید سالاری اولین شهید مدافع حرم هرمزگان نامگذاری شده است.

فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان ادامه داد: این رزمایش شامل دو مرحله و در تمام شهرستان‌های هرمزگان بوده که مرحله نخست آن در بندرعباس، بندرخمیر، بندرلنگه، بستک، پارسیان، قشم، ابوموسی با شامل 22 گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر بوده و مرحله دوم رزمایش هفته آینده در شهرستان‌های میناب، سیریک، جاسک، رودان، حاجی آباد برگزار می‌شود.

ترابی افزود: هدف نخست برگزاری این رزمایش بالا بردن آمادگی رزمی و نشان دادن توانمندی‌های بسیجیان عنوان کرد و اظهار داشت: دستاوردهای این رزمایش احساس ضعف و حقارت بیش از پیش برای دشمنان و از سوی دیگر احساس آرامش و اطمینان قلبی برای مردم بندرعباس خواهد بود.

ارسال نظرات