سرپرست دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گیلان:

شرکت 3هزار و 810 داوطلب در آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی

سرپرست دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: آزمون سراسری دکتری دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با سراسر کشور و با حضور بیش از 3هزار داوطلب در و نوبت صبح و عصر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۸۰۷۴
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸

دکتر شهاب شریعتی، سرپرست دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، ضمن آرزوی قبولی برای داوطلبان شرکت کننده در این آزمون، گفت: آزمون سراسری دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با سراسر کشور در دو نوبت صبح و عصر در سه واحد دانشگاهی استان گیلان شامل دانشگاه های آزاد اسلامی رشت، آستارا و لاهیجان برگزار شد .

وی تصریح کرد: آزمون نوبت صبح، رأس ساعت 8 صبح و آزمون نوبت عصر، رأس ساعت 16 عصر برگزار  شد.

سرپرست دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه در استان گیلان، تعداد 3هزار و 810 نفر شرکت کننده در دو نوبت صبح و عصر در حوزه های دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با هم به رقابت پرداختند یادآور شد:از این تعداد،هزار و 328 داوطلب در واحد رشت، 173 نفر در واحد آستارا و 210 نفر در واحد لاهیجان جمعا هزار و 711 داوطلب در نوبت صبح با هم به رقابت پرداختند.

شریعتی با بیان اینکه 2هزار و 99 داوطلب در نوبت عصر با هم به رقابت پرداختند گفت: در آزمون نوبت عصر هزار و 545 نفر در واحد رشت، 107 نفر در واحد آستارا و 447 نفر در واحد حضور خواهند داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در استان گیلان، 53 رشته و رشته محل دکتری تخصصی در واحدهای دانشگاهی رشت، لاهیجان، آستارا و بندر انزلی فعال بوده که 417 نفر به تفکیک 181 زن و 236 مرد در این رشته ها مشغول به تحصیل می باشند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار