مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های گیلان:

باید نوع نگاه ما نسبت به برگزاری کنگره شهدا صحیح و تاثیرگذار باشد

کامیار مهدی پور تصریح کرد: افق نگاه دانشگاهیان، روسای دانشگاه و دیگر مدیران باید نگاه صحیح و تاثیرگذاری باشد تا بتوانیم از تدابیر و پیشنهادهای شان در برگزاری این کنگره عظیم به نحو احسن بهره بگیریم.
کد خبر: ۸۶۲۸۰۸۲
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ کامیار مهدی پور امروز در جلسه کمیته دانشگاهیان ۸۰۰۰ شهید استان گیلان که با حضور روسای دانشگاه ها در دانشگاه گیلان برگزار شد، با بیان اینکه نوع نگاه ما باید نسبت به برگزاری کنگره شهدا صحیح و تاثیرگذار باشد، گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان نیروی دریایی در رابطه با عمل بهنگام شان در خصوص دستگیری سربازان آمریکایی لبخند رضایت برلب داشتند و با رضایت کامل از دست اندرکاران این امر خطیر تشکر کردند.

وی افزود: ما نیز به عنوان کمیته دانشگاهی ۸۰۰۰شهید استان گیلان باید با برگزاری این کنگره عظیم لبخند رضایت را از ایشان بگیریم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های گیلان تصریح کرد:  افق نگاه دانشگاهیان، روسای دانشگاه  و دیگر مدیران باید نگاه صحیح و تاثیرگذاری باشد تا بتوانیم از تدابیر و پیشنهادهای شان در برگزاری این کنگره عظیم به نحو احسن بهره بگیریم.

مهدی پور در ادامه با بیان این که بخشی از این کار بر عهده دانشگاه است، گفت: باید بتوانیم در بخش های مختلف از فعالیت ها و تدابیر دانشجویان در برگزاری کنگره استفاده کنیم.

وی گفت: ما باید قدر و سهم مجموعه دانشگاهی را که برای برگزاری این کنگره در نظر گرفته شده را بدانیم و از دانشجویان در برگزاری این کنگره عظیم بهره بگیریم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های گیلان در ادامه برگزای جشنواره ورزشی دانشجویی و مسابقات ورزشی از قبیل پینگ پنگ با حضور دانشجویان خواهر در سطح کشوری در گیلان را پیشنهاد داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار