امام جمعه راور؛

دشمن در صدد نفوذ فرهنگی و تغییر باورهاست/دولت درب کشور را به روی کالاهای مصرفی خارجی نگشاید

حجت الاسلام و المسلمین علی تویسرکانی با بیان اینکه دشمن تلاش می کند جوانان و نوجوانان از اسلام فاصله بگیرند،تصریح کرد: دشمن در صدد نفوذ فرهنگی و تغییر باورهاست و از راه های گوناگون تهاجم های گسترده ای داشته است.
کد خبر: ۸۶۲۸۰۹۹
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین علی تویسرکانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر راور با توجه به اینکه در  آستانه ۳۸ سالگی انقلاب هستیم، خصوصیات انقلاب ایران را منحصر به فرد عنوان کرد و گفت: "ماهیت انقلاب”، "مدیریت انقلاب”و”صاحبان انقلاب” سه خصوصیت منحصر به فرد انقلاب ایران هستند.
امام جمعه راور، با بیان اینکه دشمن تلاش می کند جوانان و نوجوانان از اسلام فاصله بگیرند،تصریح کرد که دشمن در صدد نفوذ فرهنگی و تغییر باورهاست و از راه های گوناگون تهاجم های گسترده ای داشته است.
وی در ادامه یکی از اهداف دشمن را نفوذ در نهادهای مهم کشور عنوان کرد و گفت: در شرایط کنونی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هدف دشمن هستند که دو نهاد تصمیم گیرنده مهم هستند و این وظیفه ماست، کسانی را انتخاب کنیم که به تحقق اهداف دشمن کمک نکنند.
تویسرکانی در ادامه به سفرهای اخیر هیئت دولت اشاره کرد و عنوان کرد: دولت و مسئولان و تجار باید حواسشان باشد خدایی ناکرده از هول حلیم در دیگ نیفتند و به انتظارات داخل کشور نیز توجه شود، هرچند که دولت به این مسائل توجه دارد اما در هر صورت مراقبت جدی می خواهد.
وی افزود: نباید درب کشور به روی کالاهای مصرفی خارجی باز شود و باید برویم به سمتی که تولیدات داخلی صدمه نبیند و مولدین داخلی دچار مشکل نشوند و طبق فرموده مقام معظم رهبری باید از ظرفیت های داخلی استفاده کنیم.
امام جمعه راور بیان کرد: البته نیاز به یک سری تکنولوژی ها در عرصه صنعت و مسایل دیگر داریم که می توانیم از توان کشورهای دیگر استفاده کنیم، البته به نحوی که در کشور سرمایه گذاری کنند و توجه داشته باشیم طبق تاکید مقام معظم رهبری تنها راه مواجه با مسایل، اقتصاد مقاومتی است.
وی در ادامه گفت: به همراه هر صنعتی که به کشور وارد شود فرهنگ آن کشور نیز وارد می شود که اینها نکات ظریفی است و همزمان با مباحث اقتصادی باید به مباحث فرهنگی و تبعات آن نیز توجه شود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات