امام جمعه جیرفت با بیان اینکه عده ای می گویند ۶۰ درصد نامزدها ردصلاحیت شده اند، افزود: اگر نامزدها صلاحیت نداشته باشند فرقی نمی کند ۶۰ یا ۹۰ درصد باشد ملاک التزام به قانون است.
کد خبر: ۸۶۲۸۱۰۱
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان؛حجت الاسلام رضا کرمی پور در خطبه های نمازجمعه جیرفت افزود: به کسی رای دهیم که به خدا نزدیک باشد و کمتر گناه کند.
وی بیان کرد: در زمان امام حسین (ع) اگر مردم به فضیلت این امام توجه می کردند دچار مشکل نمی شدند لذا شخص صالح را انتخاب کنید.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند بصیرت خود را در انتخابات بالا ببرید و به معنای آن است که بدانیم به چه کسی رای می دهیم.
امام جمعه جیرفت افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخشی دیگری از سخنان خود می فرمایند در انتخاب خود به دنبال افراد صالحی باشیم که خودشان را وقف مردم می کنند و کشورشان را به بیگانه نمی فروشند.
وی خاطرنشان کرد: تاریخ ایران اسلامی نشان داده که هیچگاه بیگانه هیچ کمکی نکرده و دنبال منفعت خود بوده است لذا نامزدهایی که به دنبال بیگانگان هستند هیچ ارزشی ندارند.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که می فرمایند همه در انتخابات شرکت کنند حتی کسانی که نظام را قبول ندارند گفت: ایشان فرمودند بعضی ها از این سخن سوء استفاده کرده و برای تایید صلاحیت خود تعبیر وارونه تایید کسانی که نظام را قبول ندارند استفاده کردند که کاملا ناصحیح است.
حجت الاسلام کرمی پور افزود: آیا نامزدی که در فتنه حضور داشته، در محاکم قضایی پرونده دارد و احکام شرعی ما را زیر سئوال می برد حق اوست تایید شود؟
وی با بیان اینکه عده ای می گویند ۶۰ درصد داوطلبان رد صلاحیت شده اند گفت: اگر نامزدها صلاحیت نداشته باشند فرقی نمی کند ۶۰ یا ۹۰ درصد باشد، ملاک التزام به قانون است.
وی اظهار کرد: شورای نگهبان با نامزدهایی که برای نظام دردسر ایجاد کردند با اقتدار برخورد کند و مردم هم پشت سر آنها هستند.
امام جمعه جیرفت با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به رییس جمهوری در زمینه اجرای برجام ادامه داد: ایشان فرمودند طرف مقابل تعهدات خود را کامل انجام دهد و حل مشکلات در گرو اقتصاد مقاومتی است لذا امیدواریم مسئولان در این زمینه عمل کنند.
وی گفت: ایشان فرمودند آنچه در این معامله بدست آمده برای آن هزینه های سنگینی پرداخت کردیم لذا نباید عده ای تحلیل مغرضانه کنند و بگویند این لطف آمریکا بوده است.
وی افزود: مقام معظم رهبری می فرمایند در این دستاوردی که بوجود آمد ما مقابل غرب کوتاه نیامدیم و این به برکت مقاومت ملت بزرگ ایران بود.
حجت الاسلام کرمی پور بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین می فرمایند دولت آمریکا و غربی ها عهد شکن هستند و هیچ اعتمادی به آنها نداریم لذا مراقب رفتار آنها باشید.
وی به دستگیری و آزادی ۱۰ تفنگدار آمریکایی در آب های سرزمینی اشاره کرد و افزود: این نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران است چرا که هیچ کشوری جرات مبارزه با سربازان آمریکایی را ندارد.
وی گفت: یکی از سناتورهای آمریکایی گفت که آمریکا با این کار تحقیر شد لذا درسی به تمام کشورهای مزدور است که ما اجازه تجاوز به سرزمین مان را به هیچ کشوری نمی دهیم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات