بسیج مداحان: یدالله بهتاش به شناساندن دشمن و حربه هایش توسط مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۲۸۲۱۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبرنگار سازمان بسیج مداحان، رییس شورای عالی قشر سازمان بسیج مداحان، گفت: ما به عنوان مسلمان باید به ریسمان الهی چنگ بزنیم و از تفرقه بپرهیزیم.
یدالله بهتاش افزود: ما باید وحدت داشته باشیم به ویژه در این دوره که دشمن از مسئله وحدت به خوبی استفاده کرده و در مقابل آن به تفرقه تاکید دارد.
وی تصریح کرد: در عرصه مداحی، منبر، سیاست، مراجع و علما هر کدام در جایگاه خود با رفتار، گفتار و اشعار خود در مجالس باید در حفظ وحدت کوشش کنند
وی بیان کرد: ما با رعایت تولی و تبری باید بتوانیم از نقاط تفرقه آمیز دوری کنیم به ویژه در عرصه مداحی که مداحان دارای تریبون هستند و مستمع دارند، وظیفه بیشتری بر عهده دارند.
بهتاش افزود: مسلمانان با داشتن قبله، دین، کتاب و پیامبر مشترک باید طوری رفتار کنند که دشمن نتواند علیه آنها اقدام کند.
وی در ادامه به نقش اثر گذار مداحان در آگاهی دادن به مردم اشاره کرد و گفت: صهیونیست ها بین شیعه وسنی اختلاف می اندازد لذا ما مداحان باید مردم را با حربه ها و توطئه های آنان روشن کنیم.
رییس شورای عالی قشر سازمان بسیج مداحان خاطرنشان کرد: وحدت داشته باشیم و با ظرافت هایی حقیقت حق را روشن کنیم و در عین حال تفرقه ایجاد نکنیم، ما باید نقشه راه را به مردم نشان دهیم ولی احساسات دشمن را تحریک نکنیم.

بهتاش تصریح کرد: مردم به حرف مداحان گوش فرا می دهند، لذا وظیفه داریم برای حضور در امور مهم کشور مانند انتخابات، آنها را تشویق کرده و پای صندوق رای هدایت کنیم.
وی با اشاره به اهمیت پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: مشخصات فرد اصلح را به مردم معرفی کنیم تا آنها در انتخابات به بهترین فرد رای دهند.
بهتاش عامل نفوذ دشمن را خطرناک شمرد و افزود: با رهنمودهای رهبر به انتخاب فرد اصلح می رویم و نمی گذاریم عامل نفوذی به مجلس وارد شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات